Jump to content
Gejlet

Dansk medarbejder i SEB?

Recommended Posts

Hej, nogle der ved om der sidder en Dansk medarbejder i den svenske afdeling af SEB? Da min svenske ikke er så godt endnu, af jeg tør tale lån på svensk ;) Evt andre banke med en dansk rådgiver. Håber i kan hjælpe mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har en fin rådgiver i Nordea der forstår ganske godt dansk. Han taler dog svensk og kan kun ganske få danske ord som han synes er sjovt at sige :D Men ja det er rimelig vigtigt du forstår hvad der bliver sagt når du skal låner $$$

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har en fin rådgiver i Nordea der forstår ganske godt dansk. Han taler dog svensk og kan kun ganske få danske ord som han synes er sjovt at sige :D Men ja det er rimelig vigtigt du forstår hvad der bliver sagt når du skal låner $$$
De fleste kan forstå dansk vi man taler langsomt, det vigtigeste er jeg kan forstå dem ;D Mener da nordea har en dansk medarbejder?.... Karin? kan det ikke passe?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan kun tilslutte mig Annika. Claes er en meget dygtig rådgiver :thumbup: Jeg er normalt meget tilbageholden med anbefalinger, men Claes har jeg kun godt at sige om:th2: (og så har han forøvrigt været på kursus i dansk!)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skidt... Hvor skal man så søge hen med et 100% lån? Kan danskebank/nordea klare det også?
Nordea kan ihvertfald godt - det har de gjort for os. Kontakten til Sverige gik igennem Line Meier i Danmark, mener hun er på Kgs. Nytorv, men ellers så prøv at kontakte Nordea, Fosieby og spørg efter Pia Holst (dansker) eller Maria Ohlsson (svensker). Sidstnævnte er hende vi har brugt, og hun er fantastisk. Nordea Fosieby Agnesfridsvägen 184 Tel. 0771-335599

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nordea kan ihvertfald godt - det har de gjort for os. Kontakten til Sverige gik igennem Line Meier i Danmark, mener hun er på Kgs. Nytorv, men ellers så prøv at kontakte Nordea, Fosieby og spørg efter Pia Holst (dansker) eller Maria Ohlsson (svensker). Sidstnævnte er hende vi har brugt, og hun er fantastisk. Nordea Fosieby Agnesfridsvägen 184 Tel. 0771-335599
Ok, tak ellers synes jeg min MEGET søde bank man i nordea DK snakkede om de havde en mand i afdelingen der var inden i det med bolig i sverige. Må evt lige booke et møde med ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites