Jump to content
Guest michaelbo

Ny Statoil

Recommended Posts

Guest michaelbo

Der kommer ny statoil lige ved "rundkørslen", men kun automat!!! så der er nul snoller eller is ! hvad fanden skal vi så bruge den til , brændstof er da altid billigst i DK ? Iøvrigt ligger stedet så isoleret at det indbyder til kriminalitet med mindre at det bliver videoovervåget. Jeg godt se hvor mange kvinder der tanker der en mørk vinteraften ? (eller mænd)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der kommer ny statoil lige ved "rundkørslen"' date=' men kun automat!!! så der er nul snoller eller is ! hvad fanden skal vi så bruge den til [/quote'] Man kan da aldrig få for mange statoil stationer :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes også, at priserne altid er billigere i SE (oktan 98). Mht indkøbscenter, så er Fields' ejere igang med planerne om at bygge et endnu større indkøbscenter end Fields oppe i Hyllie. Færdig 2009 hvis jeg ikke husker forkert. Det stod noget om det i en anden tråd her på forum'et.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er oså begyndt at tanke lidt i Sverige. Dieselen har ellers aldrig været billig herovre, men i dag kunne jeg tanke til 8.59 sek (6,99 dkr), så den er fin nok. Det var dog ikke på den nævnte Statoil, som jeg kører forbi dagligt, men på en Shell Express. Men jo flere tanke der er jo større er chancen for priskrig, så fint med mig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Desværre ser det ud til at den nye Statoil ikke får 98' date=' og hvad skal man så lige bruge den til :sad:[/quote'] Så længe Shell har V-Power, så er der ingen grund til at tanke hos Statoil alligevel :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så længe Shell har V-Power' date=' så er der ingen grund til at tanke hos Statoil alligevel :th2:[/quote'] Det skulle da lige være pga personale rabat:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så tror jeg du tanker for meget på Statoil... Medmindre man cruiser ind i en dansk priskrig er der normalt 30-50 ører (dkk) at spare på den svenske oktan. /Junkeren
Jeps, synes vores Jet ligger rimelig fast på de 10,74 SEK ... ( måske ikke lige de sidste pr uger, der var den over 11 ) :sad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest michaelbo
Jeps' date=' synes vores Jet ligger rimelig fast på de 10,74 SEK ... ( måske ikke lige de sidste pr uger, der var den over 11 ) :sad:[/quote'] Ja lige netop, hvis man kører diesel er der squ ikke noget at hente herovre og jeg tanker ikke på SKVATOIL stationer, må jeg være fri. Diesel få'es i DK tit til en rund 6,90'er i ÅÅÅÅrhus for to uger siden til 6,53 !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites