Guest michaelbo Anmeld indhold Skrevet April 24, 2007 Der kommer ny statoil lige ved "rundkørslen", men kun automat!!! så der er nul snoller eller is ! hvad fanden skal vi så bruge den til , brændstof er da altid billigst i DK ? Iøvrigt ligger stedet så isoleret at det indbyder til kriminalitet med mindre at det bliver videoovervåget. Jeg godt se hvor mange kvinder der tanker der en mørk vinteraften ? (eller mænd) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2007 Jeg tanker for det meste billigst i SE(98 okt)... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2007 Der kommer ny statoil lige ved "rundkørslen"' date=' men kun automat!!! så der er nul snoller eller is ! hvad fanden skal vi så bruge den til [/quote'] Man kan da aldrig få for mange statoil stationer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret April 25, 2007 Man kan da aldrig få for mange statoil stationer Nemlig! :th2: Jeg ville sgu gerne have en hjemme i garagen - kun med oktan 98... og måske biniki-wash! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2007 brændstof er da altid billigst i DK ? Så tror jeg du tanker for meget på Statoil... Medmindre man cruiser ind i en dansk priskrig er der normalt 30-50 ører (dkk) at spare på den svenske oktan. /Junkeren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peteomagic 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2007 Har hørt rygter om at der også skulle komme et kæmpe indkøbscenter deroppe. Andre der har hørt det ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
patbateman 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2007 Indkøbscenter kender jeg ikke til, men IKEA skal bygge på ny butik på Svågertorp læste jeg. 16 fodboldbaner stort... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2007 Jeg syntes også, at priserne altid er billigere i SE (oktan 98). Mht indkøbscenter, så er Fields' ejere igang med planerne om at bygge et endnu større indkøbscenter end Fields oppe i Hyllie. Færdig 2009 hvis jeg ikke husker forkert. Det stod noget om det i en anden tråd her på forum'et. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Leth 10 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2007 Vi er oså begyndt at tanke lidt i Sverige. Dieselen har ellers aldrig været billig herovre, men i dag kunne jeg tanke til 8.59 sek (6,99 dkr), så den er fin nok. Det var dog ikke på den nævnte Statoil, som jeg kører forbi dagligt, men på en Shell Express. Men jo flere tanke der er jo større er chancen for priskrig, så fint med mig! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2007 Desværre ser det ud til at den nye Statoil ikke får 98, og hvad skal man så lige bruge den til Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2007 Desværre ser det ud til at den nye Statoil ikke får 98' date=' og hvad skal man så lige bruge den til [/quote'] Så længe Shell har V-Power, så er der ingen grund til at tanke hos Statoil alligevel :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2007 Så længe Shell har V-Power' date=' så er der ingen grund til at tanke hos Statoil alligevel :th2:[/quote'] Det skulle da lige være pga personale rabat:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 Så tror jeg du tanker for meget på Statoil... Medmindre man cruiser ind i en dansk priskrig er der normalt 30-50 ører (dkk) at spare på den svenske oktan. /Junkeren Jeps, synes vores Jet ligger rimelig fast på de 10,74 SEK ... ( måske ikke lige de sidste pr uger, der var den over 11 ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michaelbo Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 Jeps' date=' synes vores Jet ligger rimelig fast på de 10,74 SEK ... ( måske ikke lige de sidste pr uger, der var den over 11 ) [/quote'] Ja lige netop, hvis man kører diesel er der squ ikke noget at hente herovre og jeg tanker ikke på SKVATOIL stationer, må jeg være fri. Diesel få'es i DK tit til en rund 6,90'er i ÅÅÅÅrhus for to uger siden til 6,53 !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2007 Er den åbnet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2007 Er den åbnet? yup....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2007 Automaten ville ikke æde hverken mit svenske SEB visakort eller mit danske Mastercard, da jeg prøvede at tanke kl. lort her til morgen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites