Bjarne233 10 Anmeld indhold Skrevet April 24, 2007 http://www.svmc.se/templates/DistrictPage.aspx?id=226 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2007 Er det mig der ikke kan læse datoen, eller hvad? Eller er det hver dag, så man bare møder op kl 10 eller 17.30 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2007 Er det mig der ikke kan læse datoen' date=' eller hvad? Eller er det hver dag, så man bare møder op kl 10 eller 17.30 [/quote'] Vil du da med;) Du må gerne sidde bagpå:D (Det er d. 28/4) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2007 Vil du da med;) ......Du må gerne sidde bagpå ............Det er d. 28/4 ok :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2007 Hmm! Så köber jeg bare en bagrudestreamer om kampagnen til dig i stedet:tongue2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret April 24, 2007 Øv, jeg kan desværre ikke deltage... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites