Missarhh 10 Anmeld indhold Skrevet April 23, 2007 Som overskriften lyder: Hvor hurtigt får man sit svenske personnummer? Jeg har læst lidt forskelligt - nogen siger at de fik det efter en halv times tid og andre at der gik et par uge førend det lå i postkassen. Min kæreste og jeg flytter til Annestad til juni, men det ville jo være rart at have personnummeret parat, således at man kan tjekke forsikringer osv ud. Kan dette overhovedet lade sig gøre eller kan man først få sit personnummer på indflytningsdagen, som jeg også har læst nogle steder? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Missarhh 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2007 Forresten, nogen der kender eller ved hvor jeg finder adressen på Skatteverket, som Bunkeflostrand hører til? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2007 Som overskriften lyder: Hvor hurtigt får man sit svenske personnummer? Jeg har læst lidt forskelligt - nogen siger at de fik det efter en halv times tid og andre at der gik et par uge førend det lå i postkassen. Min kæreste og jeg flytter til Annestad til juni, men det ville jo være rart at have personnummeret parat, således at man kan tjekke forsikringer osv ud. Kan dette overhovedet lade sig gøre eller kan man først få sit personnummer på indflytningsdagen, som jeg også har læst nogle steder? Ingen har nogensinde fået deres nye personnummer før flyttedatoen. Man får det, når det passer Skatteverket - det vil sige noget senere end det passer en selv. Det ville være et fint lille træk fra de svenske myndigheders side i øresundsintegrationens navn at indføre en ordning, så man kan give nummeret lidt på forhånd til folk man ved ender med at få det alligevel. Endnu et helvedes problem, der kunne fikses på en formiddag, og netop derfor ikke bliver det. Suk. Nej: Suck. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2007 Forresten' date=' nogen der kender eller ved hvor jeg finder adressen på Skatteverket, som Bunkeflostrand hører til? [/quote'] Skatteverkets kontor i Malmö Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret April 23, 2007 Som overskriften lyder: Hvor hurtigt får man sit svenske personnummer? Jeg har læst lidt forskelligt - nogen siger at de fik det efter en halv times tid og andre at der gik et par uge førend det lå i postkassen. Min kæreste og jeg flytter til Annestad til juni, men det ville jo være rart at have personnummeret parat, således at man kan tjekke forsikringer osv ud. Kan dette overhovedet lade sig gøre eller kan man først få sit personnummer på indflytningsdagen, som jeg også har læst nogle steder? Jeg gik med alle mine papire klare til skatte V. 2uge før den dato jeg sku flytte og da jeg fik nøglen 3 dage senere lå min svensk CPR i postkassen.. Vupti.. og velkommen til Andeby.. bor selv der... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites