Jump to content
ani

Gas og El

Recommended Posts

Hej Vi har et rækkehus på 109 kvm. Jeg er ikke helt inde i det med aftaler om elforbrug og gasforbrug hvad der er billigst m.m. Er der nogen der kan sige noget om hvem er billigst og hvilke aftaler der evt. findes ? Lige nu har vi E.on men jeg synes godt nok 1000 kwh som de påstår vi bruger om måneden er MEGET !!!!! Ved så godt at vores hvidevarer ikke er af helt nyere dato, og at vi har ALLE hvidevarer... men da vi boede i danmark i en 2 vær. lejl også med alle hvidevarer og hvor strømmen endda er dyrere kunne vi ikke engang bruge lige så meget... så jeg synes måske der er noget som "lugter" ????? mvh. amnielsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du har en gammel opgørelse fra DK kan du se dit elforbrug. Derefter aflæser du din måler over en perieode og ser om du har et større forbrug. Nu er det sikkert også akonto der betales, som reguleres med tiden. Så hvis du ikke har boet der så længe, beregnes dette efter den forrige ejer. EDIT: men jeg synes godt nok 1000 kwh som de påstår vi bruger om måneden er MEGET Jeg tolker det også som Nils ud fra det du skriver. Spørgsmålet er vel også om du bruger de 1000Kwh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm' date=' ja det ser da meget spændende ud med ingen årsafgifter :) der betaler vi nu 345,- i EON.[/quote'] Kan varmt anbefale kundkraft. Jeg meldte mig til kundkraft, ca. 2 mdr efter jeg flyttede herover - der gik så 2 måneder inden jeg kunne få det. Jeg fik så et par uger før jeg skiftede til kundkraft et brev fra mit nye elselskab (kan ikke på stående fod huske hvem der vandt udbudet om mig) hvor der stod at fra d. og d. dato vil vi sælge din strøm. 2-3 dage efter fik jeg så et brev fra E.on at de ville "slukke" strømmen til mig, samme dag som mit nye elselskab overtog strømmen, så det var da meget godt. Jeg kom desværre først hjem om aftenen på den angivende tid, så jeg har ikke opdaget om strømmen skulle have været gået ud i et par timer, men det har virket perfekt indtil nu :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites