Basse 10 Anmeld indhold Skrevet April 19, 2007 Jeg er så flyttet ind - og skal til at vælge el leverandør. Men jeg har ikke fået oplysninger om anlægs id, eller område id mv. - er der nogen måde jeg kan finde det ? - kan ikke umiddelbart ikke lige finde elmåleren :( Bor i lejlighed. Hvis jeg ikke foretager mig noget, så kommer der vel en rykker fra det selskab tidligere ejer havde ? også kan jeg vel bare bruge oplysningerne derfra og registerere mig mv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2007 Slige sager plejer mægleren at kunne være behjælpelig med. Prøv at høre dem ad. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2007 ahhh, smart - ringer til ham i morgen og hører ad :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2007 ahhh' date=' smart - ringer til ham i morgen og hører ad :-)[/quote']Jeps...ellers ringer du til Eon - de kan informere dig om anläggnings-id m.m. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2007 tak for hjælpen :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2007 nej, du skal ringe til öresundskraft i helsingborg. de plejer at kunne se hvilken lejlighed det gælder hvis du bare siger hvem sælgeren var. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2007 nej, du skal ringe til öresundskraft i helsingborg. de plejer at kunne se hvilken lejlighed det gælder hvis du bare siger hvem sælgeren var.Eon har da de samme oplysninger!? Eller er der noget jeg misser? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2007 at Basse (i fölge de seneste efterretninger) bor i Helsingborg, hvor det er Öresundskraft der ejer og opretholder elnettet www.oresundskraft.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2007 Ja det er sandt jeg bor i helsingborg kommune :-) men så ringer jeg til oresundskraft :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2007 at Basse (i fölge de seneste efterretninger) bor i Helsingborg, hvor det er Öresundskraft der ejer og opretholder elnettet www.oresundskraft.se*ahh*...Fagerborn=Debat-SÄPO :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites