Jump to content
BS

Farvel Malmö...

Recommended Posts

Skegrie...Here we come! Så blev vi sq husejere! Vi havde et stykke tid haft udkig på Skegrie og specielt vejen Söderängen. Det første hus på vejen blev vi overbudt. Det næste og sidste fik vi så i budrunde med 6 bydende. Så nu er det sq tid til at komme ud i det åbne landskab og få lidt mere plads at brede sig på. PS: Nogen der skal bruge en 2v i Almhög, Malmö?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ahj, det hus havde jeg godt set lidt på -håber I beholder statuen i haven:lol: Tillykke med det:)
"Trädgårdsfigurerna ingår ej i köpet" Så jeg må skuffe dig. Men nu huset ikke blev dit må du da gerne komme ned og lue ukrudt i bedene :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
"Trädgårdsfigurerna ingår ej i köpet" Så jeg må skuffe dig. Men nu huset ikke blev dit må du da gerne komme ned og lue ukrudt i bedene :D
hmm.. ukrudt er jeg ikke god til, men jeg kan da kigge lidt på jeres påväkst på taget;) Var det forresten det hus, der stod facade af "vit tegel"?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hmm.. ukrudt er jeg ikke god til' date=' men jeg kan da kigge lidt på jeres påväkst på taget;) Var det forresten det hus, der stod facade af "vit tegel"?[/quote'] Nej det var nr. 19. Det var det hus vi bød på i første omgang men blev for dyrt. Her kalder de fasaden, Mexitegel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej det var nr. 19. Det var det hus vi bød på i første omgang men blev for dyrt. Her kalder de fasaden, Mexitegel.
Jep, det er også hvad det kaldes i normal sprog eller rettere "kalksandsten" er det -er blevet belärt på arb. om at det IKKE er tegel, når de er hvide, men i DK er alle mursten jo mursten hvad enten de er lavet af ler eller kalksandsten... men det var lige en sidebemärkning:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skegrie...Here we come! Så blev vi sq husejere! Vi havde et stykke tid haft udkig på Skegrie og specielt vejen Söderängen. Det første hus på vejen blev vi overbudt. Det næste og sidste fik vi så i budrunde med 6 bydende. Så nu er det sq tid til at komme ud i det åbne landskab og få lidt mere plads at brede sig på. PS: Nogen der skal bruge en 2v i Almhög, Malmö?
Hjertelig til lykke med jeres hus. Når I at få sommeren med i haven?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tillykke med huset' date=' så er der da plads til et par større akvarier :th2:[/quote'] Ja har gået og leget med tanken om et 800L saltkar. Men det bliver så svine dyrt at jeg indtil videre holder mig til mit 200L

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej BS og frue, Tillykke med det nyindkøbte og velkommen til kommunen.:th2: Her er super dejligt, vi er ihvertfald godt tilfredse. :) Winnie
Mange tak. Der går ikke mange øjeblikke før vi er der. 15/5 overtager vi. Så skal der lige sættes lidt istand som omkring 1/7 er det permanent! Spørg lige om jeg glæder mig:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites