BS 4 Anmeld indhold Skrevet April 18, 2007 Skegrie...Here we come! Så blev vi sq husejere! Vi havde et stykke tid haft udkig på Skegrie og specielt vejen Söderängen. Det første hus på vejen blev vi overbudt. Det næste og sidste fik vi så i budrunde med 6 bydende. Så nu er det sq tid til at komme ud i det åbne landskab og få lidt mere plads at brede sig på. PS: Nogen der skal bruge en 2v i Almhög, Malmö? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Velkommen til landet... Lige nu kører de gylle ud i området, men det vænner man sig til! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Ahj, det hus havde jeg godt set lidt på -håber I beholder statuen i haven:lol: Tillykke med det:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Ahj, det hus havde jeg godt set lidt på -håber I beholder statuen i haven:lol: Tillykke med det:) "Trädgårdsfigurerna ingår ej i köpet" Så jeg må skuffe dig. Men nu huset ikke blev dit må du da gerne komme ned og lue ukrudt i bedene :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 "Trädgårdsfigurerna ingår ej i köpet" Så jeg må skuffe dig. Men nu huset ikke blev dit må du da gerne komme ned og lue ukrudt i bedene :D hmm.. ukrudt er jeg ikke god til, men jeg kan da kigge lidt på jeres påväkst på taget;) Var det forresten det hus, der stod facade af "vit tegel"? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 hmm.. ukrudt er jeg ikke god til' date=' men jeg kan da kigge lidt på jeres påväkst på taget;) Var det forresten det hus, der stod facade af "vit tegel"?[/quote'] Nej det var nr. 19. Det var det hus vi bød på i første omgang men blev for dyrt. Her kalder de fasaden, Mexitegel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Nej det var nr. 19. Det var det hus vi bød på i første omgang men blev for dyrt. Her kalder de fasaden, Mexitegel.Jep, det er også hvad det kaldes i normal sprog eller rettere "kalksandsten" er det -er blevet belärt på arb. om at det IKKE er tegel, når de er hvide, men i DK er alle mursten jo mursten hvad enten de er lavet af ler eller kalksandsten... men det var lige en sidebemärkning:rolleyes: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Skegrie...Here we come! Så blev vi sq husejere! Vi havde et stykke tid haft udkig på Skegrie og specielt vejen Söderängen. Det første hus på vejen blev vi overbudt. Det næste og sidste fik vi så i budrunde med 6 bydende. Så nu er det sq tid til at komme ud i det åbne landskab og få lidt mere plads at brede sig på. PS: Nogen der skal bruge en 2v i Almhög, Malmö? Hjertelig til lykke med jeres hus. Når I at få sommeren med i haven? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Hjertelig til lykke med jeres hus. Når I at få sommeren med i haven? Ja det burde vi for sælger skriver at overtagelse er, Omgående. Så mon ik :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Tillykke med huset! Umiddelbart kan der jo sagtens holdes nogle gode fester dér, så det glæder vi os til... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Tillykke tillykke tillykke! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Tillykke med huset, så er der da plads til et par større akvarier :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Tillykke med huset' date=' så er der da plads til et par større akvarier :th2:[/quote'] Ja har gået og leget med tanken om et 800L saltkar. Men det bliver så svine dyrt at jeg indtil videre holder mig til mit 200L Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Søssan 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Ih hvor godt!! Et kæmpe stort tillykke her fra mig og Jeppe:love2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2007 Tillykke Hej BS og frue, Tillykke med det nyindkøbte og velkommen til kommunen.:th2: Her er super dejligt, vi er ihvertfald godt tilfredse. :) Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2007 Hej BS og frue, Tillykke med det nyindkøbte og velkommen til kommunen.:th2: Her er super dejligt, vi er ihvertfald godt tilfredse. :) Winnie Mange tak. Der går ikke mange øjeblikke før vi er der. 15/5 overtager vi. Så skal der lige sættes lidt istand som omkring 1/7 er det permanent! Spørg lige om jeg glæder mig:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2007 Spørg lige om jeg glæder mig:th2: Glæder du dig ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2007 Glæder du dig ? ......YEAH!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Wonko the Sane 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2007 Tillykke med det! Ser skønt ud.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites