Jump to content
Thomas

Flytning! Hjælp søges:)

Recommended Posts

Flytning! Hjælp søges:) Desværre... Arbejdet kalder.. Ikke mere ferie at holde.. Ville ellers gerne give en hånd med.. Håber andre kan og vil hjælpe Jer. Pøjpøj med flytningen.. Og tillykke med huset :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lokke lokke... :laugh: Jeg ville høre om der en nogen friske sjæle der vil give en hånd med at slæbe møbler fra 4 sal og ud i en flyttebil.. det lyder fristende ikk? jeg ville selvfølgelig sørge for øl og en pizza.. Vi er flere hænder, men mangler måske et mande menneske til.. piger er velkomne as well... Det foregår på frederiksberg fx. i næste weekend, og det burde være hurtigt overstået. Det er min mor der skal flytte, og hun er invalideret og derfor kunne vi bruge lidt hjælp. på forhånd tak... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Her går man og hjælper manden (Thomas) med at lave hus og dagen efter bliver denne tråd vækket til live igen.. Er han nu smidt ud af konen eller hva sker der: fy skamme Alexus... Op med en ny tråd.. Hmmm nu har jeg aldrig, jeg er blevet indoktrineret herinde med at man skal bruge de tråde der er for ellers bliver man :fight: Men nu må man godt.... hvem er det liiige der laver disse regler hva drenge? :rolleye: Nåh men fint nok, men nu hvor alle d'herrer er ude af starthullerne, hvad siger i så til det? :lol: Og især dig molnartos skal du ikke hjælpe din kollega hahaha?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmmm nu har jeg aldrig, jeg er blevet indoktrineret herinde med at man skal bruge de tråde der er for ellers bliver man :fight: Men nu må man godt.... hvem er det liiige der laver disse regler hva drenge? :rolleye:
Hmm det tror jeg nu ikke helt. Du skal bruge de tråde der findes til at finde info isteddet for at lave nyt indlæg om "Hvad koster bilforsikring på en bla bla bla..." Men i sådan et tilfælde her skal du da lave din egen tråd :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmm det tror jeg nu ikke helt. Du skal bruge de tråde der findes til at finde info isteddet for at lave nyt indlæg om "Hvad koster bilforsikring på en bla bla bla..." Men i sådan et tilfælde her skal du da lave din egen tråd :D
Godt så er vi da blevet det klogere...:D lad os sige således: Dem der har lyst til at hjælpe, svar endelig herinde, og i måå meget gerne mobbe mig med min forkerte tråd... Og til alle jer andre jeg har hørt det, jeg er opmærksom og jeg lover ALDRIG at gøre det igen Fint?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites