Jump to content
jacobe

På vej til Blentarp

Recommended Posts

Nu GAD jeg simpelthen ikke længere glo på "AG i SKURUP?" ude i oversigten, så nu skriver jeg bare lige for at sige, at Sverig....e bliver 2 danskere rigere omkring nytår, da konen og jeg flytter til Blentarp. Vi glæder os meget.....!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu GAD jeg simpelthen ikke længere glo på "AG i SKURUP?" ude i oversigten' date=' så nu skriver jeg bare lige for at sige, at Sverig....e bliver 2 danskere rigere omkring nytår, da konen og jeg flytter til Blentarp. Vi glæder os meget.....!![/quote'] Jamen så velkommen da, når tiden kommer og ja i kan roligt glæde jer, her er DEJLIGT:th2: ¨ også selvom i ikke flytter til, på den mest fantastiske tid af året ;) Eller dvs. det jo som man tager det, nogen mennesker elsker jo sne sne og atter sne, jeg foretrækker nu sommeren og foråret hernede :D smil fra Christina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
også selvom i ikke flytter til, på den mest fantastiske tid af året ;)
Til lykke og velkommen herover. Vi flyttede selv ind i december sidste år. Det er faktisk fint, for så bliver det lettere at få ordnet indendørs i den mørke tid. Nu kan vi så NYDE al det nye udendørs.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tilslutter mig velkomstkomiteen og håber at I må falde godt til :) Det er ikke så værst at flytte midt i vinteren. Vi flyttede selv i julen 2003. Helt rigtigt, at man så kan bruge den lidt mørke tid til indendørs aktiviteter, medens man venter på lysere tider.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Ja og hun ligner sin mor ;)

Tusinde tak til jer alle for din varme velkomst! :rose: Og Christina: det var da en skøn unge, du har dér! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tusinde tak til jer alle for den varme velkomst! Og Christina: det var da en skøn unge, du har dér! :)
Mange tak da, syntes jo selv hun er en skøn lille tøs :love:
Ja og hun ligner sin mor ;)
Hov Super/Brian har du feber, eller hvad sker der liiiiige der???? bed lige din kære Rikke om at tage din temp. Det ligner da ikke dig, at smide om dig med komplimenter :tongue2: Smil til alle herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige et praktisk spørgsmål ang. bredbånd: Jeg har erfaret, at man har sat et projekt i værk ved navn BAS (Bredbånd til Alle i Skåne), og at det skulle være muligt at få bredbånd herude på bøhlandet. Men hvor bredt? Jeg har erkendt, at der ikke bliver tale om noget lign. de vanvittige tilbud, de har i boligforeningerne i byerne, men hvad kan man så få? Kan det passe, at jeg har læst noget om 24 Mbit? Holder det vand i praksis?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu ved jeg ikke lige hvor langt ude på landet du/I skal bo....
Vi skal bo midt i Blentarp by, så det er ikke HELT ude på markerne :)
Selv bor jeg i Skivarp - i byen - og har her i foråret fået ADSL fra Teleservice i Sjöbo - 24 MB for SEK 340 pr. måned. Check www.teleservice.net og bliv klogere :)
OK, det lyder jo godt nok - iflg. dem kan naboen ihvertfald få 24 Mbit, så vi håber! Tak for hjælpen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi skal bo midt i Blentarp by, så det er ikke HELT ude på markerne :) OK, det lyder jo godt nok - iflg. dem kan naboen ihvertfald få 24 Mbit, så vi håber! Tak for hjælpen.
Vi har det også - og det fungere fint

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites