Steensommer 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Hej der :) Det er jo meget fint mad alle de billige priser, men er der nogen som har tænkt den tanke at der rent faktisk kan være forskel på den mængde man betaler for, og så den mængde man får i tanken Har i Kbh. været ude for at der kan være op til 1 liters forskel mellem forskellige pumper, og det vel at mærke ved omkring 28 liters påfyldning!!!!! Det er mange øres forskel/liter. Det lyder mystisk? Altså at brændstofsstanderen viste at du havde tanket 28 liter mere på end hvad du rent faktisk havde? Det burde du have meldt til tankstatioen og gemt kvittering, for det ville være fusk på værste plan. Men nok lidt svært at bevise hvis standeren ikke måler forkert igen næste gang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hoffmeyer 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Har i Kbh. været ude for at der kan være op til 1 liters forskel mellem forskellige pumper, og det vel at mærke ved omkring 28 liters påfyldning!!!!! Det er mange øres forskel/liter. Hej Steensommer. Differencen er ikke 28 liter, men 1 liter;) Jeg har i en periode tanket hurtigst muligt når reservetankslampen begyndte at lyse. Så kan der være 28 liter på tanken. Derved har jeg haft et rimeligt grundlag for at sammenligne de forskellige pumper. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Hej Steensommer. Differencen er ikke 28 liter, men 1 liter;) Jeg har i en periode tanket hurtigst muligt når reservetankslampen begyndte at lyse. Så kan der være 28 liter på tanken. Derved har jeg haft et rimeligt grundlag for at sammenligne de forskellige pumper. Hmm, det lyder underligt, da alle standere bliver kalibreret med mellemrum. Forskellen kunne ikke nærmere ligge i, 1) at der er usikkerhed i måleren i tanken, og din lampe lyser på forskelligt tidspunkt. 2) at du tilbagelægger forskellige strækninger, inden du får tanket. 3) at bilen ikke holder parkeret med samme hældning, når du tanker? Bare nogen forslag. Ikke at der sikkert ikke forekommer fusk rundt omkring, men jeg syntes bare det er et lidt tyndt grundlag, at måle ud fra. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 I mandags tankede jeg til 7.15 dkk på Metax i Vasbygade i Kbh Og så kunne jeg endda have tanket 7.09 på den anden side af vejen. Herligt med de lave priser, selvom de selvfølgelig ikke slår de 7,89 (hvis det var i svenske). Har lige fyldt alle mine dunke (800l) her på Jet stadig 7,89 svenske kroner i Eslöv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Har lige fyldt Diesel på slæden hos Shell Express på Lantmannagatan for 8.99skr pr. liter.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 8,44 sek hos statoil i Ystad her til aften Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2007 diesel er lige nu 8,24 SEK på jet tanken ved lindeborg, så sparer man vel næsten en to-krone pr liter i forhold til DK Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2007 Tankede i morges i DK for 7,15 DKK Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2007 Tankede i morges i DK for 7' date='15 DKK[/quote'] OK, den plejer at ligge på ca. 8.60 i Birkerød hvor jeg arbejder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret May 28, 2007 På amager, specielt tankstationerne på Englandsvej, kongelundsvej og Løjtegårdsvej er der hver morgen indtil ca kl. 9-10 benzin/dieselkrig. Dieselen ligger omkring de 7,20 kr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thsk 11 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2007 På amager' date=' specielt tankstationerne på Englandsvej, kongelundsvej og Løjtegårdsvej er der hver morgen indtil ca kl. 9-10 benzin/dieselkrig. Dieselen ligger omkring de 7,20 kr.[/quote'] Også i weekenderne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Steensommer 10 Anmeld indhold Besvaret May 29, 2007 Nej, i weekenderne er der som regel dyrere prisere, ikke altid, men som regel (her i pinsen tankede jeg faktisk for 7.24 hos Jet på amagerbrogade). Det ser vist ud til at priserne i Øresundsregionen omkring Malmø og Kbh følges nogenlunde ad. Udenfor Malmø, som f.eks. Ystad er der endnu billigere, men det kender vi jo også fra DK, at der findes billigere områder end hovedstadsområdet (I Sønderborg City fås der Diesel for 6.97 i dag, hvor prisen i Kbh ligger på omkring de 7.76 som billigste pris jeg så.) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites