Thomas 10 Anmeld indhold Skrevet April 17, 2007 Har lige tanket diesel til 9,24sek på jet på von lingens väg:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2007 Ok Thomas, og jeg har lige pumpet bagdækket på min cykel :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret April 20, 2007 Kan du ikke også lige pumpe min?????? Ok Thomas' date=' og jeg har lige pumpet bagdækket på min cykel :)[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2007 Ok Thomas' date=' og jeg har lige pumpet bagdækket på min cykel :)[/quote'] Skulle du bruge 3 dage til at TÆNKE OVER DEN;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2007 imellemtiden er diesel blevet endnu billigere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2007 Skulle du bruge 3 dage til at TÆNKE OVER DEN;)Nope, nærmere 3 sekunder :p Du ved jo jeg har været i DK og bygge hus fra 6-21 alle dage i ugen her, så har ikke været hjemme og kunne komme på nettet før igår Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2007 Nope, nærmere 3 sekunder :p Du ved jo jeg har været i DK og bygge hus fra 6-21 alle dage i ugen her, så har ikke været hjemme og kunne komme på nettet før igår Glæder mig også til at du så kommer og hjælper med at bygge et legehus til mia;) Nu er du jo i form til det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Margith 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2007 Har lige tanket diesel til 9' date='24sek på jet på von lingens väg:)[/quote'] I lørdags kostede diesel SEK 8,39 hos Statoil (på Ystadv. vist nok, i nærheden af Silvan). Vi kom dog forbi i vores anden (benzin) bil, så vi kunne ikke lige gøre brug af den gode pris. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Danielsito 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2007 I kan passende holde jer opdaterede på denne side: Bensinpriser.nu Der står de aktuelle priser, hvis der er nogen der har hjulpet med at holde dem opdaterede. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2007 Jeg har lige tanket diesel til 8,74 SEK på Jet tanken ved Lindeborg. Det er sådan cirka 7,10 dkk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stephanie 10 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2007 Jeg har lige tanket diesel til 8' date='74 SEK på Jet tanken ved Lindeborg. Det er sådan cirka 7,10 dkk[/quote'] Det lyder måske lidt dumt, men er det ikke billigere at tanke i kbh når nu man er der alligevel næsten hvert dag? Jeg tankede op i fredags 6,84 i petro :D Men de skifter også priser som jeg ved ikke hvad. De kan skifte priser 6-7 gange om dagen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2007 Shell Express, Lantmannagatan Hej Alle, Jeg har lige tanket diesel på Shell Express på Lantmannagatan til 8,49skr .. altså ca. 6,85dkr for en liter diesel.. Den er ofte ret billig der.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2007 Hej Thygesen Er der et mønster i rabatten. Jeg mener er det kun om aftenen de sætter prisen ned eller er det hver 2. dag osv.?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2007 Jeg har ikke lige lagt mærke til det.. også fordi jeg ikke kommer forbi der hver dag.. men når jeg kører forbi synes jeg ofte den er billig.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2007 Takker for varet!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
NOAH 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2007 Grrr...... Nu sidder man og ærger sig over, at man ikke købte en bil med dieselmortor... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
splint 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2007 Det er aldrig forsent, du kan nå det endnu:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kram78 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2007 Ingen tvivl om det. Næste bil bliver en diesel med filter. Er ved at være ret træt af de høje benzin priser. :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Diesel Nøj - her til morgen... Statoil i Eslöv - diesel til 8,04 sek, lige et hurtigt smut forbi ST1 for at se om de kunne matche, der kostede den 9,99 sek. Så retur til Statoil... :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 du glemte at tjekke på JET de er altid billigere end Statoil. det er i hvert fald min oplevelse her i byen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Jet sallerupsvägen diesel 09,84 benzin 11,84 :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Uff.. Ja det er altså sjovt som der pludselig er kommet massiv priskrig på diesel. Glad for at vores pendler er en diesel!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 JET Eslöv her til morgen hvor tidl. indslag er fra 7,89 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Steensommer 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 I mandags tankede jeg til 7.15 dkk på Metax i Vasbygade i Kbh Og så kunne jeg endda have tanket 7.09 på den anden side af vejen. Herligt med de lave priser, selvom de selvfølgelig ikke slår de 7,89 (hvis det var i svenske). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hoffmeyer 10 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2007 Hej der :) Det er jo meget fint mad alle de billige priser, men er der nogen som har tænkt den tanke at der rent faktisk kan være forskel på den mængde man betaler for, og så den mængde man får i tanken Har i Kbh. været ude for at der kan være op til 1 liters forskel mellem forskellige pumper, og det vel at mærke ved omkring 28 liters påfyldning!!!!! Det er mange øres forskel/liter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites