Jump to content
Carwash

Kanon tilbud til Sunddebat - Bil/MC-vask

Recommended Posts

Hvad er prisen for en komplet rens af kabinen på en volvo v70... Mvh Leon
det koster 150kr. pr. søde, 200 for bund og 250 for loft/tag. og 250 for støvsugning, vindue puds indv. og instrument br. osv dvs. 5sæderX150+200+250+250=1450kr uden moms.. hilsen carwash

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dvs. 5sæderX150+200+250+250=1450kr uden moms.. hilsen carwash
Men da det primært er privat personer du henvender dig til herinde bør du nok oplyse priser INKL moms:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men da det primært er privat personer du henvender dig til herinde bør du nok oplyse priser INKL moms:th2:
jamen det kræver ikke mange hjerne at lige 25% moms oven i prisen, eheh man skriver prisen + 25%= Vupti prisen INKL moms,, hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jamen det kræver ikke mange hjerne at lige 25% moms oven i prisen' date=' eheh man skriver prisen + 25%= Vupti prisen INKL moms,, hehe[/quote'] Hvis man gerne vil have flere kunder , så er man vel også nød til at yde lidt service , og ikke tvivle på deres intelligens .... så taber du til Metax vasken...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis man gerne vil have flere kunder ' date=' så er man vel også nød til at yde lidt service , og ikke tvivle på deres intelligens .... så taber du til Metax vasken...[/quote'] jeg yder skam det bedste service på markedet,, og jeg har haft biksen i 7 år kun en utilfreds kunde, og det var også en kunde som jeg vil helst undvære, hehe Vask hos Metax er ikke noget vi sammenligne os med , da vores forgår alt med hånden og ikke noget med Højtryk rens som er ikke special nansom mod bil lak, jeg bruger Højtryk kun til at vaske gulv og Bil motor med.. kom og aflæg os et besøg.. det er en oplevelse.. mvh carwash

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

højtryk til motorvask!? så skal du da slet ikke røre mine biler!, fransk EL og højtryk er banlyst! har du lavet nummert har du været heldig. har hørt og kender flere der har lavet det nummer og der gik dage før der kom liv i bilen pga. fugt i systemet!. en vandslange og en børst og så lidt vand som muligt er vejen frem når det er fransk.. ved ikke med andre bilen, men skulle ikke nyde noget af at få spulet min motor med højtryk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hmm Jeg bruger jo ikke selvs Trykket til at vaske motor med, men højtryk renser opvarmer vandet og tilføre selv sæbe som er beregnet for at fjerne ølie og div. har ikke haft noget problem, nope never ever.. carwash

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

når vi snakker høj tryk renser snakke vi ikke om den man køber i ALDI ved siden af tomater og agurger heh,. det er en prof, som er bygget til at fjerner olie og div. som man normalt ikke kan fjerne med bare en vand slange.. ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

har selv brugt højtryksrenser til motorvask.... man behøver jo ikke holde den 5cm fra delene :) Problemet er bare lidt at jeg nu skal kører til svågertorp for at gører det, og motorrens på en varm motorblok er vist ikke den bedste kombination :o Kanske det bliver en børste denne gang på parkeringspladsen :cry:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad koster en motorvask på en peugeot? Og hvor længe tager det? Bilen skal jo helst kunne kører der fra, Fransk er generalt dårlig til det jo.
det koster fra 250kr. alt afhængig af hvor beskidt der er.. det tager mellem 20-40 min.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
det koster fra 250kr. alt afhængig af hvor beskidt der er.. det tager mellem 20-40 min.
Og så kan den kører der fra?... I dækker div dele til osv? Normalt skal de jo bruge bilen hele dagen for en motorvask til de franske. Hmm har kun fridag i dag i denne uge og i næste uge kun tirsdag hvor jeg her fuldt booket.. skidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis det stadig er med tryk så skal du være ekstrem heldig med en fransk bil da de ikke kan holde til det. som gejlet skriver skal ALT dækkes af i motoren på sådan en. så er der tryk på så har du været heldig, og med tryk får du ikke lov til at røre min motor, og tvivler på at du får lov til at røre gejle's motor også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest michaelbo

Kongelig undeholdning Jeg vil gerne sige hjertelig tak til samtlige medvirkende ! Det er et rent 5 tal. Jeg har sjældent læst noget så morsomt som denne tråd. Hvis i synes det er en underlig kommentar så er det da i orden ! PS. Monrad og Rislund er også sjove

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har sjældent læst noget så morsomt som denne tråd. Hvis i synes det er en underlig kommentar så er det da i orden ! PS. Monrad og Rislund er også sjove
Med andre ord: "For dig det koster gratis" :th2: ...og så håber jeg alle forstår humoren :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hvis det stadig er med tryk så skal du være ekstrem heldig med en fransk bil da de ikke kan holde til det. som gejlet skriver skal ALT dækkes af i motoren på sådan en. så er der tryk på så har du været heldig, og med tryk får du ikke lov til at røre min motor, og tvivler på at du får lov til at røre gejle's motor også.
Jeg har da haft en 306 som var total gejlet. Der var åben køler så motoren kunne få mere rent luft ind når jeg fyrede den af. Og jeg havde intet problem når det regnede eller når jeg kørte den igennem en bilvask hos shell. Jeg har godt nok haft en masse problemmer med den, men jeg har aldrig haft det min motor. Undtagen at den tit var beskidt pga åbningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dette er et spørgsmål fra nogel andre! Bare så vi er enige! Har du stadig bikini-carwash om sommeren i weekenderne? Der er nogle fyre som spørger. Min bror er stamkunde hos dig samt nogle af hans venner. Han havde altid de der "klippekort-ordning" hos dig. Har du også dem stadig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dette er et spørgsmål fra nogel andre! Bare så vi er enige! Har du stadig bikini-carwash om sommeren i weekenderne? Der er nogle fyre som spørger. Min bror er stamkunde hos dig samt nogle af hans venner. Han havde altid de der "klippekort-ordning" hos dig. Har du også dem stadig?
Hej Step. jamen det med Bikini kører jeg som en service som kunden skal selv kontakte med med ønske om en bikini pige og kunderne selv betale fro det.. mht klippekort , jeg har stadig den ordning klippe kort vask 10gange og få en gratis vask.. mvh patrick Carwash

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Thy. jamen jeg har set din mail og har lige svaret dig, jeg får mange mails dagligt , det bedste vil være at ringe til mig. eller kom forbi og hvis jeg er ikke i firmaet så sige du bare du kender cheffen så ved de hvilke pris du skal betale.. hilsen patrick Carwash

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

nice/need to know ;-)

Hej Step. jamen det med Bikini kører jeg som en service som kunden skal selv kontakte med med ønske om en bikini pige og kunderne selv betale fro det.. mht klippekort , jeg har stadig den ordning klippe kort vask 10gange og få en gratis vask.. mvh patrick Carwash
http://ekstrabladet.dk/vrangen/article300756.ece

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
heheh jeg synes bilen er pænere end pigen.. dvs du hentyder til jeg bestille en pige til ca. 225kr. hmmm tror ikke hun vil gå med til det, dem jeg bruger koster fra 1000kr. og jeg skal selv have noget ud af det også. dvs det ligger fra 1500kr. oppefter carwash
Dit er vel ikke 1500 kr for en pige pr bilvask? Så er det satme en dyr bilvask. ;D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites