Jump to content
Carwash

Kanon tilbud til Sunddebat - Bil/MC-vask

Recommended Posts

Nu er foråret kommet, bilen/mcén skal jo gøres forårs klar. jeg giver fra 10-30% rabat på klargøring/polering/voks/motorvask/sæderens osv. Firmaet hedder American carwash ligger på Englandsvej 229 på Amager.. mine ydelser er i top kvalitet, REN bil/mc Indv-og udvendig.. se på mine websider for mere detaljeret info. www.americancarwash.dk www.autovasken.dk MVh. Carwash

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu er foråret kommet, bilen/mcén skal jo gøres forårs klar. jeg giver fra 10-30% rabat på klargøring/polering/voks/motorvask/sæderens osv. Firmaet hedder American carwash ligger på Englandsvej 229 på Amager.. mine ydelser er i top kvalitet, REN bil/mc Indv-og udvendig.. se på mine websider for mere detaljeret info. www.americancarwash.dk www.autovasken.dk MVh. Carwash
Skal man bestille tid eller kommer man bare forbi?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det kan man nemlig ikke heh. jeg giver rabat ud fra hvilke ydelse du vælger jo dyere yderlser du vælger jo mere rabat får du .. troede du var klog på området hehe.. og en helt special pris for mine nabor i bunkeflostrand hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej det kan man nemlig ikke heh. jeg giver rabat ud fra hvilke ydelse du vælger jo dyere yderlser du vælger jo mere rabat får du .. troede du var klog på området hehe.. og en helt special pris for mine nabor i bunkeflostrand hehe
Lidt klog er man vel altid og hvis man ikke presser citronen får man ikke noget ud af det. Men en tur indvendig med sæderens osv står på ønskelisten en dag. Så vi tales nok ved på et tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det kan ikke være sand at jeg har kun hørt fra nogle få stykke herfra mht mine super tilbud ..... ser gerne flere herfra.......
Jo det kan det da meget vel. Jeg kommer da forbi en dag til noget indenvendig vask. Men tiden skal da lige passe. Det er jo heller ikke sikkert at alle synes det er et super tilbud :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis alle vidste hva de fik når de har været en tur forbi mig så ville de sætte pris på det, et par har været turen igennem hos mig of de er yderst tilfreds.. du er velkommen , hvis du ikke har meget tid , kan du vel smide bilen om morgen og hente den om eftermidagen.. patrick Carwash

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
du er velkommen ' date=' hvis du ikke har meget tid , kan du vel smide bilen om morgen og hente den om eftermidagen..[/quote'] Ja hvis du gider køre mig på arbejde i Hedehusene kl 0500 og hente mig igen omkring kl 18 kan vi godt finde ud af noget :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm vi har noget det hedder hente/bringe service. men jeg tror ikke du har råd til det hehe vi henter bilen der hvor du parkere den og aflevere der igen. men det koster alt afhængig af hvor meget tid vi bruger på dette.. 0-25km=250kr pr. vej 25-50km=500kr. osv det var da en lang arbejds dag du har der, du må tjene kassen? hehe jeg har faktisk en ejer lejlighed i hedehusene hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmmm vi har noget det hedder hente/bringe service. men jeg tror ikke du har råd til det hehe vi henter bilen der hvor du parkere den og aflevere der igen. men det koster alt afhængig af hvor meget tid vi bruger på dette.. 0-25km=250kr pr. vej 25-50km=500kr. osv det var da en lang arbejds dag du har der, du må tjene kassen? hehe jeg har faktisk en ejer lejlighed i hedehusene hehe
Tja. 12½ time men arbejder så også kun 3 dage om ugen :D Tror bare vi finder en dag hvor jeg har tid til at vente på bilen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites