Carwash 10 Anmeld indhold Skrevet April 17, 2007 Nu er foråret kommet, bilen/mcén skal jo gøres forårs klar. jeg giver fra 10-30% rabat på klargøring/polering/voks/motorvask/sæderens osv. Firmaet hedder American carwash ligger på Englandsvej 229 på Amager.. mine ydelser er i top kvalitet, REN bil/mc Indv-og udvendig.. se på mine websider for mere detaljeret info. www.americancarwash.dk www.autovasken.dk MVh. Carwash Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2007 Nu er foråret kommet, bilen/mcén skal jo gøres forårs klar. jeg giver fra 10-30% rabat på klargøring/polering/voks/motorvask/sæderens osv. Firmaet hedder American carwash ligger på Englandsvej 229 på Amager.. mine ydelser er i top kvalitet, REN bil/mc Indv-og udvendig.. se på mine websider for mere detaljeret info. www.americancarwash.dk www.autovasken.dk MVh. Carwash Skal man bestille tid eller kommer man bare forbi? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2007 Jamen hvis man har tid at vente en eller halv anden time alt afhængig hvilke ydelser du vælger.. hvis du har ikke tid ring til mig så booke jeg tid til dig.. +4531610939 patrick Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2007 ...jeg giver fra 10-30% rabat på klargøring/polering/voks/motorvask/sæderens osv. Dvs man kan frit vælge om man vil have 10 eller 30% rabat? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2007 Nej det kan man nemlig ikke heh. jeg giver rabat ud fra hvilke ydelse du vælger jo dyere yderlser du vælger jo mere rabat får du .. troede du var klog på området hehe.. og en helt special pris for mine nabor i bunkeflostrand hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2007 Jamen hvis man har tid at vente en eller halv anden time alt afhængig hvilke ydelser du vælger.. Det samme gælder hos A-gruppen på Østerbro... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2007 A-gruppen??? nogle af dine venner hehe? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2007 Nej det kan man nemlig ikke heh. jeg giver rabat ud fra hvilke ydelse du vælger jo dyere yderlser du vælger jo mere rabat får du .. troede du var klog på området hehe.. og en helt special pris for mine nabor i bunkeflostrand hehe Lidt klog er man vel altid og hvis man ikke presser citronen får man ikke noget ud af det. Men en tur indvendig med sæderens osv står på ønskelisten en dag. Så vi tales nok ved på et tidspunkt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2007 Det samme gælder hos A-gruppen på Østerbro... Får du rabat hos Agruppen??? Nøøøjjj - er det en favoritaftale?? /Junkeren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gejlet 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2007 Gælder det os for os på dankse plader endnu? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2007 Gælder det os for os på dankse plader endnu? Nej for i er jo vant til at betale 3 gange så meget for tingene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gejlet 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2007 Nej for i er jo vant til at betale 3 gange så meget for tingene Så find lige den umulige lejlighed til mig i sverige så jeg kan komme der over hurtigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2007 Så find lige den umulige lejlighed til mig i sverige så jeg kan komme der over hurtigt. Du kan da købe min :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gejlet 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2007 Du kan da købe min :D Sikkert for dyr, jeg er alene har ikke den vilde indkomst. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2007 Det samme gælder hos A-gruppen på Østerbro... De kan måske også klare en "undervognsvask med fri service"? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Gælder det os for os på dankse plader endnu? Hmm jeg ved ikke lige hehe, men hvis du er brugere af Sunddebat så kan vi godt fikse en pris.. ring eller kom forbi.. carwash Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Får du rabat hos Agruppen??? Nøøøjjj - er det en favoritaftale?? /Junkeren Min brobizz er tilmeldt hos dem - nemt og enkelt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Min brobizz er tilmeldt hos dem - nemt og enkelt... Hurtigt ind - hurtigt ud og regningen bliver sendt hjem :laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2007 Det kan ikke være sand at jeg har kun hørt fra nogle få stykke herfra mht mine super tilbud ..... ser gerne flere herfra....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 Det kan ikke være sand at jeg har kun hørt fra nogle få stykke herfra mht mine super tilbud ..... ser gerne flere herfra....... Jo det kan det da meget vel. Jeg kommer da forbi en dag til noget indenvendig vask. Men tiden skal da lige passe. Det er jo heller ikke sikkert at alle synes det er et super tilbud Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 hvis alle vidste hva de fik når de har været en tur forbi mig så ville de sætte pris på det, et par har været turen igennem hos mig of de er yderst tilfreds.. du er velkommen , hvis du ikke har meget tid , kan du vel smide bilen om morgen og hente den om eftermidagen.. patrick Carwash Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 du er velkommen ' date=' hvis du ikke har meget tid , kan du vel smide bilen om morgen og hente den om eftermidagen..[/quote'] Ja hvis du gider køre mig på arbejde i Hedehusene kl 0500 og hente mig igen omkring kl 18 kan vi godt finde ud af noget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 Hmmm vi har noget det hedder hente/bringe service. men jeg tror ikke du har råd til det hehe vi henter bilen der hvor du parkere den og aflevere der igen. men det koster alt afhængig af hvor meget tid vi bruger på dette.. 0-25km=250kr pr. vej 25-50km=500kr. osv det var da en lang arbejds dag du har der, du må tjene kassen? hehe jeg har faktisk en ejer lejlighed i hedehusene hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 Hmmm vi har noget det hedder hente/bringe service. men jeg tror ikke du har råd til det hehe vi henter bilen der hvor du parkere den og aflevere der igen. men det koster alt afhængig af hvor meget tid vi bruger på dette.. 0-25km=250kr pr. vej 25-50km=500kr. osv det var da en lang arbejds dag du har der, du må tjene kassen? hehe jeg har faktisk en ejer lejlighed i hedehusene hehe Tja. 12½ time men arbejder så også kun 3 dage om ugen :D Tror bare vi finder en dag hvor jeg har tid til at vente på bilen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret May 2, 2007 Hvad er prisen for en komplet rens af kabinen på en volvo v70... Mvh Leon Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites