Carwash 10 Anmeld indhold Skrevet April 17, 2007 Hej Folkz jeg har en digital box fra telia med den lille pakke af kanaler dvs 27stk jeg har lige købt den supper lækkre 37philips LCD tv. jeg har koblet min digital box til tvet via scarstik men dammm der er dårlig billede kvalitet, men når jeg ser dvd så er den bare så krystal klar at man nyder hvert bevægelse.. hva skl jeg gøre.. har prøvet to digital box, the same... jeg har prøvet med super video kable , the same.. Hjælp..... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2007 Jeg vil bare lige kaste lidt salt i såret for jeg har ikke ret meget forstand på det. Men har digital box fra Comhem og det signal er DVD kval! HVOR dårligt er signalet. Er det som analog signal eller endnu værre? Har du koblet din DVD til via scart også? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carwash 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2007 jeg har koblet min dvd via scart også men det er helt andet kvalitet, billederne er ikke skarppe, som på på dvdén. har prøvet mange ting men ikke noget held.. jeg bor i annestad i det nye lejligheder med telia som udbyder, og telia siger alt er fino.. damm jeg er skuffet.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
janlunde 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2007 prøv at hør om dine naboer har samme problem...om de ej har det, så må dit udstyr have en fejl et sted Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites