Elisabeth 10 Anmeld indhold Skrevet April 16, 2007 Hej.... Er der mon én som kender en skolepige mellem 16 -18 år som har lyst til at tjene lidt ekstra som barnepige efter skoletid? Det kan være 2 - 3 gange fast hver uge fra ca. 17 - 19. Vores søn er 1 år og 9 mdr. og går i dagis i Linängen. Håber I har nogle foreslag. Mvh. Elisabeth Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
atsa17 10 Anmeld indhold Besvaret April 29, 2007 Barnepige søges Hej. Har sendt jer en PM. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
muzen07 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2007 hej. jeg er godt nok en pige på 14 men jeg har meget god erfaring med børn hvor bor i henne:confused: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Daniel&Roseny 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2007 barnepige søges Vi søger også ihærdigt efter en barnepige til en meget glad og sød dreng på 8 mdr. Ikke noget fast, men engang i mellem i weekenderne og i hverdagene, vi kan muligvis aftale en fast dag om ugen hvis det behøves. Lige nu bor vi i Annestad, men har købt en lejlighed midt i city. Hvor vi flytter ind medio juni. Strot smil fra Roseny de Sousa Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
muzen07 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2007 barnepige søges hvor langt ligger det fra aalborg ved du det. + må jeg ikk godt få dit nummer så vi kan snakke sammen:messenger hilsen Sissel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
muzen07 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2007 hej hehe jeg kan se at du søger en barne pige hehe jeg vil meget gerne være det igen så hvis det er noget så skriv tilbage til mig eller ring på:31144701 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2007 Jeg tror der måske er tale om en misforståelse her i tråden. Ifølge google earth er der ca. 250 km i en direkte linje mellem Aalborg og Malmø som jo ligger i Sverige. Der findes måske en anden Aalborg herovre på den rigtige side af sundet jeg ikke har hørt om. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kennet86 10 Anmeld indhold Besvaret May 22, 2007 hvor langt ligger det fra aalborg ved du det. + må jeg ikk godt få dit nummer så vi kan snakke sammen:messenger hilsen Sissel hej sissel ved ikke om du selv er klar over det :). de personer der søger barne pige i denne tråd (og vist gså primært i denne tråd) er bosat i sverige, hvilket er et godt stykke fra aalborg, ihvertfald hvis det er aalborg i DK, har dog aldrig hørt om et aalborg i Sverige, så går udfra at du stadig bor i DK. blot til din oplysning. mvh. Kennet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2007 Jeg tror der måske er tale om en misforståelse her i tråden. Ifølge google earth er der ca. 250 km i en direkte linje mellem Aalborg og Malmø som jo ligger i Sverige. Der findes måske en anden Aalborg herovre på den rigtige side af sundet jeg ikke har hørt om. Der er 450 km.. kører selv turen i ny og næ :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bellasys 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2007 Hej Elisabeth jeg har lige sendt en PM til dig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites