Jump to content
Elisabeth

Barnepige søges

Recommended Posts

Hej.... Er der mon én som kender en skolepige mellem 16 -18 år som har lyst til at tjene lidt ekstra som barnepige efter skoletid? Det kan være 2 - 3 gange fast hver uge fra ca. 17 - 19. Vores søn er 1 år og 9 mdr. og går i dagis i Linängen. Håber I har nogle foreslag. Mvh. Elisabeth

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

barnepige søges Vi søger også ihærdigt efter en barnepige til en meget glad og sød dreng på 8 mdr. Ikke noget fast, men engang i mellem i weekenderne og i hverdagene, vi kan muligvis aftale en fast dag om ugen hvis det behøves. Lige nu bor vi i Annestad, men har købt en lejlighed midt i city. Hvor vi flytter ind medio juni. Strot smil fra Roseny de Sousa

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror der måske er tale om en misforståelse her i tråden. Ifølge google earth er der ca. 250 km i en direkte linje mellem Aalborg og Malmø som jo ligger i Sverige. Der findes måske en anden Aalborg herovre på den rigtige side af sundet jeg ikke har hørt om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hvor langt ligger det fra aalborg ved du det.:rolleyes: + må jeg ikk godt få dit nummer så vi kan snakke sammen:messenger hilsen Sissel
hej sissel ved ikke om du selv er klar over det :). de personer der søger barne pige i denne tråd (og vist gså primært i denne tråd) er bosat i sverige, hvilket er et godt stykke fra aalborg, ihvertfald hvis det er aalborg i DK, har dog aldrig hørt om et aalborg i Sverige, så går udfra at du stadig bor i DK. blot til din oplysning. mvh. Kennet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tror der måske er tale om en misforståelse her i tråden. Ifølge google earth er der ca. 250 km i en direkte linje mellem Aalborg og Malmø som jo ligger i Sverige. Der findes måske en anden Aalborg herovre på den rigtige side af sundet jeg ikke har hørt om.
Der er 450 km.. kører selv turen i ny og næ :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites