MKE 10 Anmeld indhold Skrevet April 15, 2007 Hvis man skal ud på lossepladsen i Bunkeflo, kan det så lade sig gøre med det danske sygesikringskort, hvor der står, at man bor i Malmö? Det er meningen, at jeg skal derud næste søndag, så... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2007 Hvis man skal ud på lossepladsen i Bunkeflo, kan det så lade sig gøre med det danske sygesikringskort, hvor der står, at man bor i Malmö? Det er meningen, at jeg skal derud næste søndag, så... Vi kørte bare derud uden noget, i en dansk indregistreret bil. Ingen der ville se noget... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MKE 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2007 Du skal... ...ha´ mange tak. MKE Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2007 Det var såmænd så lidt... Men jeg kan jo ikke udelukke, at vi "var heldige". Men ellers kan man jo bare tage register-udskriften fra skatteverket med i baglommen. Der står hvilken kommune man er folkbogført i. Det burde være nok. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2007 Har været derude de første 30 gange - i både danske og svenske biler - og har aldrig skulle vise legitimation/rette tilhørsforhold. Tror ikke det er noget de praktiserer... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2007 Trods alt ikke... Men sopp-spionerne holder stadig øje med dig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2007 Hvis man skal ud på lossepladsen i Bunkeflo, kan det så lade sig gøre med det danske sygesikringskort, hvor der står, at man bor i Malmö? Det er meningen, at jeg skal derud næste søndag, så... Undskyld - men er lossepladsen = återvinningscentralen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2007 Undskyld - men er lossepladsen = återvinningscentralen? Ja, korrekt, det er faktisk ikke en losseplads. HUSK at sortere affaldet... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites