göte_børge 0 Anmeld indhold Skrevet April 13, 2007 Har nogen en link til en god og kort beskrivelse af de Danske politiske partier og partilederne? Jeg vil gerne ha denne information på Andra Sidan Sundet. Eller er nogen måske frisk på at lave såden en beskrivelse? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2007 Kunne du ikke blot linke til folketingspartiernes hjemmesider fra dit site? Det er nogle gange lidt svært at vide hvad de enkle partier står for, da de er gode til at skifte synspunkter. Især socialdemokratiet er noget af en gåde for tiden... Og nu vil Marianne Jelved fra det radikale venstre, vist nok, ikke længere være statsminister Eller hvad med denne her: "Red højre! Stem Venstre!" :). Hvis du linker til partiernes hjemmesider, kan du altid lade partierne præsentere sig selv. Apropos partier, læste jeg at Sverige Demokraterne nok kommer til Danmark for at holde kongres, da ingen svenske hoteller vil lægge lokaler til... Det er måske nok bare propaganda fra SD's side - who knows? Men det kan jo også være fordi SD siger at Zlatan ikke er svensk! Halløj, det er jo helt vildt. Nu skal Zlatan bare score, så skal han nok blive svensker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2007 http://denmark.dk/portal/page?_pageid=374,520385&_dad=portal&_schema=PORTAL#553790 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2007 Nu skal Zlatan bare score' date=' så skal han nok blive svensker [/quote']...Og det skal han så ikke vel! (i hvertfald ikke d. 2/6);) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sdu 10 Anmeld indhold Besvaret May 4, 2007 Hej, Tjek dette link - http://www.ft.dk/?/samling/20061/MENU/00000004.htm (folketingets partier) Håber ikke dette svar var overflødigt som mit tidligere indlæg blev betragtet som ;) - og dette er sagt med et glimt i øjet, hvis nogen skulle misforstå Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret May 20, 2007 ...Og det skal han så ikke vel! (i hvertfald ikke d. 2/6);) Du holder vel med Sverige ik ? Du ved, dit nye land... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites