Jump to content
Gitte-M-J

biograf tur

Recommended Posts

vi er et par stykker der har aftalt at tage i biografen i malmø city lørdag aften d. 14/4-07 og se filmen 300.. i den forbindelse vil vi høre om der er andre der vil med. hvis der er nogen der er friske på at tage med så send mig en pm.. jeg bestiller billetter lørdag formiddag og sender der efter besked ang. tid og sted.. mvh Gitte-m-j

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for invitationen. Hehe tak for den brede invitation. Godt initiativ. Hvis ikke jeg havde andre aftaler var jeg hoppet på. Det på tide jeg får mig en omgangskreds i Sverige også, har trods alt boet her i 10 mdr. nu *G* Go tur.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej' date=' der er lidt langt til Stockholm - skal på Noma (3 timer og 45 min endnu) :laugh:[/quote'] Ja det var også det jeg tænkte... Nå.. Men jeg er da heldigvis slet ikke misundelig eller noget. Men rigtig god fornøjelse! Men jeg har så lige tændt op under kullene i den helt ny-rengjorte grill, mørbradbøf, grøntsager og hvidløgsflûte - det skal alt i alt nok også blive ret godt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites