Gitte-M-J 10 Anmeld indhold Skrevet April 12, 2007 vi er et par stykker der har aftalt at tage i biografen i malmø city lørdag aften d. 14/4-07 og se filmen 300.. i den forbindelse vil vi høre om der er andre der vil med. hvis der er nogen der er friske på at tage med så send mig en pm.. jeg bestiller billetter lørdag formiddag og sender der efter besked ang. tid og sted.. mvh Gitte-m-j Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rbuck 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2007 Tror vi for biffen for os selv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2007 Tror vi for biffen for os selv Det giver muligheder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2007 Ville gerne se den, men jeg har "desværre" en aftale med en to-stjernet michelin restaurant som jeg ikke vil bryde :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rbuck 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2007 Ville gerne se den' date=' men jeg har "desværre" en aftale med en to-stjernet michelin restaurant som jeg ikke vil bryde :)[/quote'] 2 stjernet michelin ?? Er det drive-in på McDonald :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kram78 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2007 Tak for invitationen. Hehe tak for den brede invitation. Godt initiativ. Hvis ikke jeg havde andre aftaler var jeg hoppet på. Det på tide jeg får mig en omgangskreds i Sverige også, har trods alt boet her i 10 mdr. nu *G* Go tur. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2007 2 stjernet michelin ?? Er det drive-in på McDonald :p tsk tsk.. ignorant! Men god tur, skal selv ind og se den en dag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2007 jeg har "desværre" en aftale med en to-stjernet michelin restaurant som jeg ikke vil bryde :) Det lyder dælme nice... :) Ikke svensk vel? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2007 Det lyder dælme nice... :) Ikke svensk vel? Nej, der er lidt langt til Stockholm - skal på Noma (3 timer og 45 min endnu) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2007 Nej' date=' der er lidt langt til Stockholm - skal på Noma (3 timer og 45 min endnu) [/quote'] Ja det var også det jeg tænkte... Nå.. Men jeg er da heldigvis slet ikke misundelig eller noget. Men rigtig god fornøjelse! Men jeg har så lige tændt op under kullene i den helt ny-rengjorte grill, mørbradbøf, grøntsager og hvidløgsflûte - det skal alt i alt nok også blive ret godt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites