annaogmichael 10 Anmeld indhold Skrevet April 12, 2007 mrode har været så flink at sponsorere 5 billetter til FCK-OB på søndag, så hvis der er nogen der vil med mig og Bozzen i parken på søndag kl.1800, så er der 3 billetter tilbage :th2: Først til mølle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Walle 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2007 Fck-ob Desværre kan jeg ikke på søndag... Ellers ville jeg gerne have været med.. Håber jeg er klar næste gang. Men god kamp... FORZA FCK Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2007 jeg er klar! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Weber 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2007 Forza OB Desværre kan jeg ikke på søndag... Ellers ville jeg gerne have været med.. Håber jeg er klar næste gang. Men god kamp... FORZA FCK Kom nu Striwerne...! FCK skal ikke komme alt for nemt til guldet..! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2007 Kom nu Striwerne...! FCK skal ikke komme alt for nemt til guldet..! Skal du så ikke med i Parken og heppe på OB????? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Weber 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2007 Forza OB Skal du så ikke med i Parken og heppe på OB????? Jo selvfølgelig skal jeg det...! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2007 så er biletterne væk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2007 Stadig en billet tilbage Så hoppede Bozzen sku fra. Bare fordi man kan få VIP-billetter, så gider man ikke sammen med os andre så hvis der er en der ikke har planer på søndag, så er der stadig en ledig plads Indtil videre er vi annaogmichael Weber hsahirf Heri & (Bozzen der vælger ikke at sidde sammen med os andre under kampen) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2007 så så, jeg har fået andre vip-billeter, med spisning! så dem snupper jeg i stedet. I må hygge med jeres betalte pølse & øl. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2007 Hey Michael, hvis du ikke har fået afsat den sidste billet, så har jeg en kammerat som gerne vil med ... giv evt besked på sms. ses, Henrik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites