coolio 10 Anmeld indhold Skrevet April 12, 2007 jeg har en 10mb internet forbindelse hos bahnhof, til 255kr om md, hvad gir i andre?, tænkte om det evt ku gøres billigere? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bagheera 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2007 http://www.telepriskollen.se/Oversikt.aspx er stedet hvor du finder de fleste priser. Vælg "Toplista", produkt og din kommune ... og vupti ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2007 jeg har en 10mb internet forbindelse hos bahnhof' date=' til 255kr om md, hvad gir i andre?, tænkte om det evt ku gøres billigere?[/quote'] 195,- for 100/10 hos adamo:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tim_pedersen_ 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2007 150 SEK for 10/10 MB eller 310 SEK for 100/100 MB hos OWNIT. Mvh Tim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2007 310,- for 100/100 hos Ownit. (OwnitLAN - RJ45-børge direkte i væggen....*wrooomz* :D ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2007 Danm !! 310' date='- for 100/100 hos Ownit. (OwnitLAN - RJ45-børge direkte i væggen....*wrooomz* :D )[/quote'] 100/100 det var da noget, er det lige til for alle eller skal man ha noget specielt ?? For der er da næsten for godt til at være sandt. Har vist 4 mbit fra comhem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2007 Det må være statsnet priser i nævner her ? med de 100/100 og 10/10 mv. Betaler 299 SEK for 8/1 hos ComHem, ADSL - kan ikke komme på statnet/fibernet endnu hvor jeg bor :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tim_pedersen_ 10 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2007 Det må være statsnet priser i nævner her ? med de 100/100 og 10/10 mv. Betaler 299 SEK for 8/1 hos ComHem, ADSL - kan ikke komme på statnet/fibernet endnu hvor jeg bor :( Hej. Ja det er en god pris for henholdsvis 10/10 og 100/100. Derudover er nedetiden meget lav og kvaliteten på forbindelsen i top. For at få Ownit skal man lave en aftale om at sætte deres udstyr på i jeres boligforening. Vi skiftede selv fra Bolina til Ownit, det er samme kabler og stik i vægen men deres egen server som står i kælderen. Så hvis nogle derude har bolina / telia eller andet gennem boligforeningen kan jeg da kun anbefale at man foreslåt bestyrelsen at kontakte ownit for at få lavet et tilbud for foreningen. Vi har selv 24 lejligheder i vores forening som ligger i Limhamn, så det behøver ikke være en stor forening. Har man flere lejligheder f.eks. 100 kan priserne komme endnu længere ned. Mvh Tim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2007 Skal til at bestille Internet, men kan man på nogen måde tjekke om ens lejlighed har de nødvendige installationer til bredbånd? Evt på udbydernes hjemmesider? Har ikke kunne se noget selv... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2007 Skal til at bestille Internet, men kan man på nogen måde tjekke om ens lejlighed har de nødvendige installationer til bredbånd? Evt på udbydernes hjemmesider? Har ikke kunne se noget selv... Hvis det er ADSL så burde det nuværende telestik være ok. Alternativt skal der være et rj45 (netværks stik) til Internet via LAN. Der findes andre alternativer men de koster somregel mere eller har lavere båndbrede. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
torben 0 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2007 Skal til at bestille Internet, men kan man på nogen måde tjekke om ens lejlighed har de nødvendige installationer til bredbånd? Evt på udbydernes hjemmesider? Har ikke kunne se noget selv... http://bredband.compricer.se/ http://www.bredband.com/wps/portal http://www.torget.se/bredband-butiker.phtml På den sidste ( torget. se ) kan du taste post. nr ind, og se hvilken udbyder der er. Håber at det kan hjælpe dig.:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2007 Jo tak Torget.se ser meget overskuelig ud :th2: Der er så vidt jeg kan se flere tilkoblingsmuligheder hos de samme udbydere. ADSL, Fiber/LAN, KabelTV stik. Ownit har et godt tilbud, men selvom torget.se viser OwnIT for mit postnr, er jeg ikke sikker på jeg kan bruge dem. Det er noget med at boligforeningen skal have sat noget udstyr op fra OwnIT, før det kan lade sig gøre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 1, 2007 Ownit har et godt tilbud' date=' men selvom torget.se viser OwnIT for mit postnr, er jeg ikke sikker på jeg kan bruge dem. Det er noget med at boligforeningen skal have sat noget udstyr op fra OwnIT, før det kan lade sig gøre.[/quote']Præcis. Ownit tilbyder ikke længere produkter til private forbrugere - kun til fastighetsägare og föreningar. Hvis din forening har lavet en aftale med en udbyder, så er der oftest et netværksstik i umiddelbar nærhed af din entré-dør. Hvis ikke, så prøv at tjekke din antenneboks til tv. Sidder der tre stik hér (tv/radio/data), så er der 99% chance for at ComHem kan tilbyde dig bredbånd denne vej. (kvaliteten kan så diskuteres...men det er en anden snak) Jeg bor selv i en forening der har valgt Ownit som operatør - og det har kørt mere end tilfredsstillende i de par år jeg har brugt det i denne lejlighed. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2007 Gio - Ja jeg lagde mærke til netstikket ved entredøren. TVKabelstikket er i stuen og det må være derfra Comhem tilbyder deres... Min lejligheder hører til HSB Bolina og sælger fortalte at man kan få noget via dem og en eller flere udbydere. Spørgsmålet er så bare hvilke udbydere? Bredbånd2 virker interessant. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2007 Min lejligheder hører til HSB Bolina og sælger fortalte at man kan få noget via dem og en eller flere udbydere. Spørgsmålet er så bare hvilke udbydere? Bredbånd2 virker interessant.Bolina (Bolina2000) blev vist "overtaget" af Telia. Om du kan få andre udbyderes produkter via dette drop...kan jeg ikke svare på. Anyone? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2007 Kan godt være jeg har misforstået noget. HSB Bolina, er det ikke bare en boligforening? Troede man via foreningen kunne få bredbånd hos bestemte udbydere... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret July 2, 2007 Kan godt være jeg har misforstået noget. HSB Bolina' date=' er det ikke bare en boligforening?[/quote']http://www.bolina.hsb.se/ ...og ja, der er en håndfuld udbydere at vælge imellem, har jeg fundet ud af i mellemtiden: http://www.bolina.hsb.se/bolina2007.php Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret July 3, 2007 Takker... Har været i dialog med bredbånd2 og de bekræfter at de kan tilbyde noget. Så dem vælger jeg :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret July 4, 2007 299 kr for 24 m/b hos TDC.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2007 310' date='- for 100/100 hos Ownit. (OwnitLAN - RJ45-børge direkte i væggen....*wrooomz* :D )[/quote']En lille update på mit tidligere indlæg, da jeg netop har fået info fra föreningen om vores nye tre-årige aftale med Ownit Bredband. Pr. 1 november 2007 kommer du at betala samma pris for 100mbps som 10mbps normalt kostar: 150,-/md. *bøøøølge* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macpack 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2008 Vi har 1000/100mbit.se hos bredband2 til 395sek kr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret April 26, 2008 Er du helt sikker på det??? Det er gigabit ned og det kører de med i Lund som forsøg.....:) Vi har 1000/100mbit.se hos bredband2 til 395sek kr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
macpack 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2008 tihi nej jeg er ikke helt sikkert. ;o) Jo, de startede med at udgive 100/100.mbit til 110sek måned, som er en special price her i bolaget.. Og efter nogle henvendelser af en masse beboere, så lavede de 1000/100mbit.se til 395sek, da deres net samt switche sagens kan klare dette.. Nettet er enormt hurtigt, men som alm. bruger af nettet, så er denne linje lidt for overkill for mig, men nogle kan jo bare ikke få det for hurtigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2008 Stabilitet hos internet udbydere Der var en i en tråd som nævnte stabilitet hos de forskellige udbydere. Her nævner en bruger (Gio tror jeg) at man skulle holde sig hos Telia da de var mere stabile. Hvor gældende gør dette sig for de andre udbydere. For mit vedkomne drejer det sig om Adamo, Bredbånd^2, Bahnhof, Tele2 og Telia via HSB Bolina. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2008 Jeg skiftede fra Telia til Adamo da HSB gav frit løb for andre udbydere. Og jeg har været fuldt tilfreds. Her et års tid senere har jeg kun oplevet nedetid en eneste gang og det var ca en time. Samme niveau som jeg oplevede hos Telia Jeg oplever ingen forskel i hastighed i forhold til Telia (men jeg er nok heller ikke så god til at belaste linjen som andre) /Dennis Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites