Futz 12 Anmeld indhold Skrevet April 12, 2007 Nogen der har der fået børn i Sjöbo kommune eller omegn ? Hvordan er fødselsforberedelse her på egnen ? Man høre vist til Ystad Lasaret - hvordan er det at føde der. stolte hilsner fra Futz :) som i den modne alder af 38 , "BOOM" -opdager en stejl informationsbehovskurve rejse sig som Mt. Everest i et nanosekund. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2007 Nogen der har der fået børn i Sjöbo kommune eller omegn ? Hvordan er fødselsforberedelse her på egnen ? Man høre vist til Ystad Lasaret - hvordan er det at føde der. stolte hilsner fra Futz :) som i den modne alder af 38 , "BOOM" -opdager en stejl informationsbehovskurve rejse sig som Mt. Everest i et nanosekund. Fantastisk nyt! Stort tillykke med den kommende familieforøgelse. :th2: Så er det snart slut med at sove længe :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2007 Fantastisk nyt! Stort tillykke med den kommende familieforøgelse. :th2: Så er det snart slut med at sove længe :D Tusinde Tak , så kan det være man kan komme tidligt på golfbanen (not !) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2007 Nogen der har der fået børn i Sjöbo kommune eller omegn ? Hvordan er fødselsforberedelse her på egnen ? Man høre vist til Ystad Lasaret - hvordan er det at føde der. stolte hilsner fra Futz :) som i den modne alder af 38 , "BOOM" -opdager en stejl informationsbehovskurve rejse sig som Mt. Everest i et nanosekund. Hejsa :) Tillykke med den kommende familie forøgelse :th2: Jeg ville mene i skal kontakte barnmorska mottagningen i Sjöbo på telefon 0416-49 77 56. Der kan de sikkert svare på alt i vil vide. angående Ystad, så kan jeg personligt KUN sige gode ting om deres BB afdeling. Super kompetent og venligt personale og ja hyggeligt lille sted. smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2007 Hej Christina, tusinde tak for informationen, det var til ug med x og slange. Glæder mig til at vise fruen det i aften. solskinshilsner Peter/Futz Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2007 Hej Christina, tusinde tak for informationen, det var til ug med x og slange. Glæder mig til at vise fruen det i aften. solskinshilsner Peter/Futz Jamen det var da så lidt....det er altid rart at kunne være behjælplig ;) held og lykke med det :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2007 Ystad Tillyke med den kommende familieforögelse. Jeg har selv födt på Ystad for 10 år siden. Jeg har födt de 3 andre börn i DK. Og jeg siger bare YSTAD:rolleye: De fleste jeg kender har födt på Ystad og jeg har aldrig hört en eneste dårlig ting. Ystad bliver i övrigt brugt af en del Danske Jordmoruddannelser som studietur udflugt, netop fordi det er en UG sted. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2007 Tillykke Nogen der har der fået børn i Sjöbo kommune eller omegn ? Hvordan er fødselsforberedelse her på egnen ? Man høre vist til Ystad Lasaret - hvordan er det at føde der. stolte hilsner fra Futz :) som i den modne alder af 38 , "BOOM" -opdager en stejl informationsbehovskurve rejse sig som Mt. Everest i et nanosekund. Hej Futz, Tillykke med den dejlige nyhed! :) Jeg ved ikke om I direkte "hører til" Ystad. Vi (som bor i Trelleborg) har faktisk fået muligheden for at vælge selv hvor jeg skal føde. Vi må vælge mellem Malmø, Lund og Ystad. Men til syvende og sidst er er det vel også lidt ligesom i DK at man kan foretrække noget som de lytter til og så forhåbentlig kommer man til dér. (Jeg har veninder i DK som gerne ville føde på Hvidovre men som skal til Rigshospitalet og omvendt)... såeh...hmmmm. Vi får se. I første omgang har vi overvejet Malmø (uden at have været inde at kigge på faciliteterne endnu, men nu har en god ven i Trelleborg faktisk anbefalet os ikke at vælge Malmø - men derimod Ystad). Mine granner har begge født i Malmø og har været tilfredse med det - men holdninger er der jo nok af. Det handler også om hvordan din kæreste/kone vil føde. Der er sikkert forskellige muligheder. Jeg har ikke selv været ude at kigge på de forskellige steder endnu, så kan desværre ikke rådgive yderligere der. Men ja - det ER en helt ny verden der åbner sig her. Hold da op. Men spændende det er det. Held og lykke med det hele. Smil, Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Hej Winnie og tak. Marie-Louise blev opereret på Ystad forrige vinter, og alle på hospitalet som ikke er så stort men meget hyggeligt, var enormt søde, alle fik enestue med eget fjernsyn, julepynt etc. Så jeg håber at vi kan være der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 stolte hilsner fra Futz :) som i den modne alder af 38 , "BOOM" -opdager en stejl informationsbehovskurve rejse sig som Mt. Everest i et nanosekund. Ja mange gange tillykke herfra. Og CCDJ > Det var da heelt vildt så meget lille Maja ligner dig på en prik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Og CCDJ > Det var da heelt vildt så meget lille Maja ligner dig på en prik Ergo .....så må hun sku' være en lækker lille unge ;) skal liiige siges at hun lignede sin far, da hun blev født. men det har åbenbart ændret sig smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mc.Kinnell 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2007 Kan kun slutte mig til at Ystad Laz er et godt sted og at det er ganske populært. Vores 3 afkom er alle kommet til Verden der, og vi har ikke meget negativt at sige om det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites