Jump to content
emre

stenslag

Recommended Posts

Nej jeg fik bare lavet de 2 stenslag - de kan nogle tricks med glas skulle jeg hilse og sige... Jeg ringede til mobilglas i DK - den utroligt rare service-medarbejder klarede alt kontakten til forsikringen - hun skulle bare bruge registreringsnummeret på bilen og mit navn så var den fikset. 2 dage senere på det aftalte tidspunkt dukkede en mand op og reparerede ruden. Dejligt let :-) Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej jeg fik bare lavet de 2 stenslag - de kan nogle tricks med glas skulle jeg hilse og sige... Jeg ringede til mobilglas i DK - den utroligt rare service-medarbejder klarede alt kontakten til forsikringen - hun skulle bare bruge registreringsnummeret på bilen og mit navn så var den fikset. 2 dage senere på det aftalte tidspunkt dukkede en mand op og reparerede ruden. Dejligt let :-) Mvh
okii,, jeg ringer til dem i morgen så og hør sitautionen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
okii,, jeg ringer til dem i morgen så og hør sitautionen
Det kan godt være en go idé at få fikset sten slag med det samme, for er de først begyndt at løbe så er de ikke så nemme at have med at gøre:D De gange jeg har fået et stenslag er jeg kørt ind samme dag og få det klaret, det koster ikke ret meget og mange steder laver de det hurtigt mens man venter:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fik lavet et lille stenslag i forruden igår hos Carglass (Fosie), men desværre kan det stadig ses. Havde ikke forventet det blev 100%, men måske 99% perfekt eller noget i den stil. Dog er det ikke noget jeg vil skifte forruden for at få væk, da det som sagt er et meget lille stenslag, og skaden er nu stoppet. Men i øvrigt fin service de har derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:cry: ja har været hos carglass idag men i fremtiden skal jeg have et nyt forrude,,det kan desværre stadig ses en smule :cry: :cry:
Jeg er den uheldige ejer af både stenslag og hvad jeg mener er lidt ringe service fra min sveland forsikring. Det er en standard "hel-forsikring", og jeg skal til syn her om 6 dage. mit stenslag er ikke den løbende slags, men er måske lidt over ½x½ cm. Men Emre, fik du talt med sveland om dit stenslag? Og hvad var outputtet? /Kenneth

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En del forsikrings selskaber har en lav (eller ingen) selvrisiko når du blot reparerer dit stenslag. Mobilglas kommer med deres biler lige der hvor du vælger at de skal komme. Det er herre nemt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites