emre 10 Anmeld indhold Skrevet April 11, 2007 hej, jeg fik en stenslag idag på min forreste rude.min selvrisiko er 2000 kr.skal jeg lave den gennem forsikring el privat?nogen anbefalinger? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Furland 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2007 Hvis det bare er et stenslag kan det klares for væsentligt mindre end din selvrisiko. Prøv evt. http://www.lakskader.dk/?ID=120 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tykkedyr 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2007 2000 i selvrisiko? Er det ikke på udskiftning af hele ruden? Jeg har forsikring hos Sveland og kom kun af med 150SEK for 2 stenslag. http://www.mobilglas.se/stenskott1.html - kommer og laver den hos dig om du er i DK eller SE. Mvh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2007 2000 i selvrisiko? Er det ikke på udskiftning af hele ruden? Jeg har forsikring hos Sveland og kom kun af med 150SEK for 2 stenslag. http://www.mobilglas.se/stenskott1.html - kommer og laver den hos dig om du er i DK eller SE. Mvh har den også hos sveland.skiftet du hele ruden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tykkedyr 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2007 Nej jeg fik bare lavet de 2 stenslag - de kan nogle tricks med glas skulle jeg hilse og sige... Jeg ringede til mobilglas i DK - den utroligt rare service-medarbejder klarede alt kontakten til forsikringen - hun skulle bare bruge registreringsnummeret på bilen og mit navn så var den fikset. 2 dage senere på det aftalte tidspunkt dukkede en mand op og reparerede ruden. Dejligt let :-) Mvh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2007 Nej jeg fik bare lavet de 2 stenslag - de kan nogle tricks med glas skulle jeg hilse og sige... Jeg ringede til mobilglas i DK - den utroligt rare service-medarbejder klarede alt kontakten til forsikringen - hun skulle bare bruge registreringsnummeret på bilen og mit navn så var den fikset. 2 dage senere på det aftalte tidspunkt dukkede en mand op og reparerede ruden. Dejligt let :-) Mvh okii,, jeg ringer til dem i morgen så og hør sitautionen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2007 okii,, jeg ringer til dem i morgen så og hør sitautionen Det kan godt være en go idé at få fikset sten slag med det samme, for er de først begyndt at løbe så er de ikke så nemme at have med at gøre:D De gange jeg har fået et stenslag er jeg kørt ind samme dag og få det klaret, det koster ikke ret meget og mange steder laver de det hurtigt mens man venter:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2007 Der er også carglass.se og carglas.dk:thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
emre 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2007 Der er også carglass.se og carglas.dk:thumbup: ja har været hos carglass idag men i fremtiden skal jeg have et nyt forrude,,det kan desværre stadig ses en smule :cry: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2007 Jeg fik lavet et lille stenslag i forruden igår hos Carglass (Fosie), men desværre kan det stadig ses. Havde ikke forventet det blev 100%, men måske 99% perfekt eller noget i den stil. Dog er det ikke noget jeg vil skifte forruden for at få væk, da det som sagt er et meget lille stenslag, og skaden er nu stoppet. Men i øvrigt fin service de har derude. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
partymanDK 10 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2009 ja har været hos carglass idag men i fremtiden skal jeg have et nyt forrude,,det kan desværre stadig ses en smule :cry: Jeg er den uheldige ejer af både stenslag og hvad jeg mener er lidt ringe service fra min sveland forsikring. Det er en standard "hel-forsikring", og jeg skal til syn her om 6 dage. mit stenslag er ikke den løbende slags, men er måske lidt over ½x½ cm. Men Emre, fik du talt med sveland om dit stenslag? Og hvad var outputtet? /Kenneth Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2009 En del forsikrings selskaber har en lav (eller ingen) selvrisiko når du blot reparerer dit stenslag. Mobilglas kommer med deres biler lige der hvor du vælger at de skal komme. Det er herre nemt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2009 2000 i selvrisiko? Er det ikke på udskiftning af hele ruden? Jeg har forsikring hos Sveland og kom kun af med 150SEK for 2 stenslag. http://www.mobilglas.se/stenskott1.html - kommer og laver den hos dig om du er i DK eller SE. Mvh Har mobilglas skiftet navn eller er det bare mig der ikke kan komme ind på deres side? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2009 Har mobilglas skiftet navn eller er det bare mig der ikke kan komme ind på deres side? Jeg ved det ikke, den står stadig på deres danske hjemmeside. Du kan også kontakte http://www.carglass.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2009 Har mobilglas skiftet navn eller er det bare mig der ikke kan komme ind på deres side? De er gået sammen med/overtaget af Carglass Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret July 9, 2009 OK og OK :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites