Jette 10 Anmeld indhold Skrevet April 11, 2007 med fødselsdagen i dag. Tak for det fine solskin :D og alle gode ønsker for dig i dit nye år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2007 Ja for pokker.. din gamle gut.. Al held og lykke i de fremtidige år :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2007 Jeg takker og gammel... neeeeej da ikke specielt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2007 Ja tillykke med dagen....32 er vel ingen alder, har faktisk hørt at det først er når man rammer de 40 at man trives bedst / er i fuld harmoni med sig selv :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2007 Når man rammer de 40 at man trives bedst / er i fuld harmoni med sig selv :D Det gjaldt i hvert tilfælde for mit vedkommende. Livet efter 40 er fantastisk men egentlig skal man vel bare ha' et liv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2007 men egentlig skal man vel bare ha' et liv ...og det liv er at skrive tilfældige "til lykke" indlæg til tilfældige profiler, en gang om ugen når solen skinner? Kan ikke se den røde tråd med de her "tillykke" tråde, det burde vel kunne klares med en pm, hvis man har behov.... Eller det er nok bare mig der ikke fatter en skid og hvorfor, det er sket et par gange før i mit liv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2007 Eller det er nok bare mig der ikke fatter en skid og hvorfor' date=' det er sket et par gange før i mit liv [/quote'] Den lader vi så lige stå et øjeblik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
J.B.S. 10 Anmeld indhold Besvaret April 11, 2007 Feliz Cumpleanos (kender du ham? ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret April 11, 2007 Kommer lige forbi iaften til en føs'das pils.... Tillykke gamle jas!!! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites