Mouse 10 Anmeld indhold Skrevet April 8, 2007 Vi er øjeblikket ved at få opholdstilladelse til min kones 1½ årige datter. Desværre har tingene flasket sig rigtigt dårligt for det lille skind, og det er gået helt galt med tandhygiejnen i de ca 4 måneder, hvor mor og barn ikke har været sammen. For at gøre en lang historie kort, så har den lille fået alvorlige tandproblemer, og nogle af tænderne er nærmest ætset væk. Det der er mit store spørgsmål lige nu, er, hvor meget vi selv kan komme til at betale af en kommende tandlægeregning. For en voksen vil det jo størstedelen, men gælder det også for børn ? Og hvor henvender vi os ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2007 folketandvården - gratis tandpleje op til 18 år. find närmeste i telefonbog eller eniro.se eller ring kommune. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mouse 10 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2007 Tak for et hurtigt svar:th2: Det prøver jeg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites