Maj 10 Anmeld indhold Skrevet April 7, 2007 Hej:rolleye: Vi flytter til Sverige (Oxie) i slutningen af dette år og overvejer at starte en familie. Er der nogen der kender reglerne for, hvis man er gravid før man flytter til Sverige?? Gælder der så det samme med, at man selv kan vælge om man vil behandles i DK eller SE?? For hvis man starter behandlingen i DK, så får man jo en vandrejournal, men den kan jo ikke bruges i SE? Og hvis man bor i Oxie, hvor langt er der så til det nærmeste hospital? Håber der er nogen der kan komme med svar på vores spørgsmål. Hilsen M&M Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2007 Hej M&M, Jeg kan ikke lige svare på noget omkring det med børn i sverige. Men det nærmeste hospital må jo næsten være MAS(Malmø amt sygehus) inde i malmø. Det tager ca.10 min i bil der ind fra oxie..... Men oxie er et godt valg det skal I nok blive glade for, mig om min kærste(maria) flyttede her over I november 2004 og er rigtig glade for det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2007 Hej M&M. Jo, du kan godt starte i DK og "køre videre" i SE, det gjorde vores nabo. De boede i den første tid af graviditeten i Danmark hvor hun gik til kontrol. Under graviditeten flyttede de til Sverige og hun fortsatte kontrollen herovre uden problemer. De valgte senere, at hun skulle føde i Sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maj 10 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2007 Takker for de gode svar. Det er jo altid dejligt at forbedret til, hvis en evt. lille ny skulle melde sin ankomst:th2: Til Johan: Hvor i Oxie bor i??? Hilsen M&M Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret April 8, 2007 Takker for de gode svar. Det er jo altid dejligt at forbedret til, hvis en evt. lille ny skulle melde sin ankomst:th2: Til Johan: Hvor i Oxie bor i??? Hilsen M&M Hej Igen, Vi bor på fajansvägen...det er nede ved svømmehallen og skolen.. Mvh. Johan & Maria Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maj 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2007 Vi har købt hus på Råtegelvägen (nede ved Oxie st) -M&M Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites