plup 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Ok. Nu er jeg Large. Men hvis i spørger pænt må i godt opkalde jeres søn efter mig. Eksklusivt navn. Ikke mange der hedder det :D Min mand hedder også Brian, ellers havde vi da helt klart valgt det :D Jeg har slet ikke tænkt over navnet som svensk. Ja måske lyder det mærkeligt. Det var først i starten af denne tråd jeg gik ind og søgte på navnet jeg opdagede at det var en meget brugt navn. Vi havde nu snakket om at navnet både skal kunne bruges i Danmark og Sverige, men først for nylig opdagede vi at navnet har ligget i toppen i begge lande de sidste mange år. Men nu har vi altså vænnet os så meget til navnet, at det vil være lidt svært at ændre....med mindre han bare overhovedet ikke ER en Emil når han kommer ud...nu må vi se... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2007 Tjaa her kommer der en lille Emil. Og det navn har været fundet længe. Og ud fra 3-4D scanningen ligner han også en Emil :D Ja han ligner altså en lille Emil :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2007 Ja han ligner altså en lille Emil :D Jamen det gør han da :)....Det er sku' fantastisk med 3d/4d scanninger!!! vi var også bare sååååå glade for vores :th2: Håber du poster et billede eller to, når den lille mand er kommet til verden ;) smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites