Jump to content
Mette R

Svenske drengenavne

Recommended Posts

Guest Trine
Personligt er jeg mest til Johan.......:rolleyes:
Bare ærgeligt udtalen på svensk ligner et dansk pigenavn:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis navnet endnu ikke er fundet, så kommer der lige flere valgmuligheder her: Oskar, Lucas, Emil, Rasmus, Andreas.. Tja, det var bare navne, jeg kunne forestille mig, at vælge imellem, hvis jeg en dag skulle være så heldig at få en søn. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi satser på at han ligner en Gustav :) - det skal han, for vi har haft så svært ved at finde et drengenavn. Men - jeg er ved at planlægge barnedåb, og præsten fortalte mig, at hun lige havde døbt et barn, hvor forældrene havde vidst hvad barnet skulle hedde i to år. Imponerende planlægning, synes jeg - hi hi.. / Mette :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi satser på at han ligner en Gustav :) - det skal han, for vi har haft så svært ved at finde et drengenavn. Men - jeg er ved at planlægge barnedåb, og præsten fortalte mig, at hun lige havde døbt et barn, hvor forældrene havde vidst hvad barnet skulle hedde i to år. Imponerende planlægning, synes jeg - hi hi.. / Mette :)
Tjaa her kommer der en lille Emil. Og det navn har været fundet længe. Og ud fra 3-4D scanningen ligner han også en Emil :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tjaa her kommer der en lille Emil. Og det navn har været fundet længe. Og ud fra 3-4D scanningen ligner han også en Emil :D
En Emil eller en Eeeeeemiiiiiiiiiil :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hey! Det er altså VORES navn :eek: Hmprf...nå, men hvis I bare holder jer i Helsingborg og vi i Malmø, så går det vel nok... :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hey! Det er altså VORES navn :eek: Hmprf...nå' date=' men hvis I bare holder jer i Helsingborg og vi i Malmø, så går det vel nok... :rolleyes:[/quote'] Så kan i da bare kvit og frit benytte Homer's forslag :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hehe...tror jeg vil sende forslaget videre til Nif :D
Ok. Nu er jeg Large. Men hvis i spørger pænt må i godt opkalde jeres søn efter mig. Eksklusivt navn. Ikke mange der hedder det :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ang namnet Emil.... Skal det vara med svenskt (Emil) eller danskt (Emil) uttal?
Hmm ja den havde jeg ikke tænkt over. Det bliver nok Eeeemil.
Hvorfor ikke en Emre? :laugh:
Ja den var lige smuttet. Men det kan jo være der kommer flere små babydrenge.
Hey! Det er altså VORES navn :eek: Hmprf...nå' date=' men hvis I bare holder jer i Helsingborg og vi i Malmø, så går det vel nok... :rolleyes:[/quote'] Jeg har slet ikke tænkt over navnet som svensk. Ja måske lyder det mærkeligt. Det var først i starten af denne tråd jeg gik ind og søgte på navnet jeg opdagede at det var en meget brugt navn. Men Mohamed er jo også godt oppe i navnetoppen, så det er jo også en mulighed. For længe siden var det Mikkel, (kald lige det planlagt.) men de seneste år på der flere og flere er de små babyMikler. Og da vi selv kender 2af dem måtte der trækkes noget nyt ud af ærmet. Endnu en åben mulighed til den næste mulige babydreng. Nu har der jo lige været Bubber og BS. Og det kunne jo være han blev en lille overlever, så BS er ikke helt umuligt :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites