Mette R 10 Anmeld indhold Skrevet April 5, 2007 Jeg venter en søn om få dage/uger, og vi har stadig ingen anelse om hvad han skal hedde. Kender du nogle gode svenske drengenavne, eller nogle navnesider jeg kan kigge på? Venlig hilsen Mette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret April 5, 2007 http://www.svenskanamn.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette R 10 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2007 Åh tak! Det gik hurtigt :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret April 5, 2007 Åh tak! Det gik hurtigt :o) Det var heller ikke så svært:) google is your friend:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2007 Hvis han skal have et 100% svensk navn så skal han hedde ZLATANhttp://faq.macedonia.org/religion/males.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CoolAIR 10 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2007 Jeg synes Gösta er pænt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2007 Personligt er jeg mest til Johan....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret April 5, 2007 Personligt er jeg mest til Johan....... Bare ærgeligt udtalen på svensk ligner et dansk pigenavn:lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Johan 10 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2007 Bare ærgeligt udtalen på svensk ligner et dansk pigenavn:lol: All I heard was "....blaaaa..blaaaa...blaaa..blaaaa....på svensk..blaaa...." Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret April 6, 2007 Typiske svenske navne.... * Hampus * Pontus * Linus * Måns * Albin * Gustav * Emil smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Walle 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2007 Hvis navnet endnu ikke er fundet, så kommer der lige flere valgmuligheder her: Oskar, Lucas, Emil, Rasmus, Andreas.. Tja, det var bare navne, jeg kunne forestille mig, at vælge imellem, hvis jeg en dag skulle være så heldig at få en søn. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette R 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2007 Tak alle sammen for jeres svar. Han kommer til at hedde Gustav (når han altså dukker op) / Mette :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Ved I hvad han skal hedde før I har set ham Tænk hvis han slet ikke ligner en Gustav ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette R 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Vi satser på at han ligner en Gustav :) - det skal han, for vi har haft så svært ved at finde et drengenavn. Men - jeg er ved at planlægge barnedåb, og præsten fortalte mig, at hun lige havde døbt et barn, hvor forældrene havde vidst hvad barnet skulle hedde i to år. Imponerende planlægning, synes jeg - hi hi.. / Mette :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Vi satser på at han ligner en Gustav :) - det skal han, for vi har haft så svært ved at finde et drengenavn. Men - jeg er ved at planlægge barnedåb, og præsten fortalte mig, at hun lige havde døbt et barn, hvor forældrene havde vidst hvad barnet skulle hedde i to år. Imponerende planlægning, synes jeg - hi hi.. / Mette :) Tjaa her kommer der en lille Emil. Og det navn har været fundet længe. Og ud fra 3-4D scanningen ligner han også en Emil :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Tjaa her kommer der en lille Emil. Og det navn har været fundet længe. Og ud fra 3-4D scanningen ligner han også en Emil :D En Emil eller en Eeeeeemiiiiiiiiiil :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Hvorfor ikke en Emre? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Tjaa her kommer der en lille Emil. Og det navn har været fundet længe. Og ud fra 3-4D scanningen ligner han også en Emil :D Hey! Det er altså VORES navn Hmprf...nå, men hvis I bare holder jer i Helsingborg og vi i Malmø, så går det vel nok... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Hey! Det er altså VORES navn Hmprf...nå' date=' men hvis I bare holder jer i Helsingborg og vi i Malmø, så går det vel nok... [/quote'] Så kan i da bare kvit og frit benytte Homer's forslag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Så kan i da bare kvit og frit benytte Homer's forslag Hehe...tror jeg vil sende forslaget videre til Nif :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Hehe...tror jeg vil sende forslaget videre til Nif :D Ok. Nu er jeg Large. Men hvis i spørger pænt må i godt opkalde jeres søn efter mig. Eksklusivt navn. Ikke mange der hedder det :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Ang namnet Emil.... Skal det vara med svenskt (Emil) eller danskt (Emil) uttal? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Ang namnet Emil.... Skal det vara med svenskt (Emil) eller danskt (Emil) uttal? Hmm ja den havde jeg ikke tænkt over. Det bliver nok Eeeemil. Hvorfor ikke en Emre? Ja den var lige smuttet. Men det kan jo være der kommer flere små babydrenge. Hey! Det er altså VORES navn Hmprf...nå' date=' men hvis I bare holder jer i Helsingborg og vi i Malmø, så går det vel nok... [/quote'] Jeg har slet ikke tænkt over navnet som svensk. Ja måske lyder det mærkeligt. Det var først i starten af denne tråd jeg gik ind og søgte på navnet jeg opdagede at det var en meget brugt navn. Men Mohamed er jo også godt oppe i navnetoppen, så det er jo også en mulighed. For længe siden var det Mikkel, (kald lige det planlagt.) men de seneste år på der flere og flere er de små babyMikler. Og da vi selv kender 2af dem måtte der trækkes noget nyt ud af ærmet. Endnu en åben mulighed til den næste mulige babydreng. Nu har der jo lige været Bubber og BS. Og det kunne jo være han blev en lille overlever, så BS er ikke helt umuligt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Det her er lille Noah på 3 uger :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Det her er lille Noah på 3 uger :) Århhhhhhhh sikken en lækker lille fyr........Man bliver jo helt skruk igen Kæmpe tillykke med den lille prins :th2: smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites