Tomcat 10 Anmeld indhold Skrevet April 4, 2007 Hej Øresundsborger Jeg ville høre om vi havde fået bare noget der ligner tilkendegivelser af at de selv har lavet en ordenlig bummert da de lavede den nye prisstruktur? Jeg var nede hos Øresundsbroen i dag for at ordre nogle tekniske regnefejl fra deres side, og der kunne jeg ikke lade være med at lufte min utilfredshed, selv om jeg godt ved det ikke er til nogen nytte. Men på en eller anden måde er dem i kundeservice ikke opmærksomme på at den nye pristruktur faktisk ikke er nogen fordel for os?.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2007 Øresundsbroen og selvbenægtelse. Er der nogle af jer der gennem kontakt med øresundsbroen har fået nogen tilkendegivelser om at deres nye prisstruktur kun er til gavn for dem selv? Jeg var nede hos Øresundsbroen i dag for at ordre nogle tekniske regnefejl fra deres side, og der kunne jeg ikke lade være med at lufte min utilfredshed, selv om jeg godt ved det ikke er til nogen nytte. Men på en eller anden måde er dem i kundeservice ikke opmærksomme på at den nye pristruktur faktisk ikke er nogen fordel for os?.. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2007 Måske skulle du skrive til foreningen, istedet for at poste dit indlæg her i debatten. Du kan også gå ind på foreningens hjemmeside og læse, hvilke skridt der er tage fra foreningens side i sagen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret April 4, 2007 Til info så har vi møde med netop broens Kundeserviceansvarlige på tirsdag...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2007 Til info så har vi møde med netop broens Kundeserviceansvarlige på tirsdag......"Kundemangelpåserviceansvarlige". Den anden person synes ikke at eksistere - ihvertfald så gør vedkommende sit job elendigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret April 4, 2007 "Kundemangelpåserviceansvarlige". Den anden person synes ikke at eksistere - ihvertfald så gør vedkommende sit job elendigt. Og det er så det vi vil forsøge at kommunikere til vedkommende. Tage en snak om hvordan de gerne vil opfattes og hvordan de rent faktisk bliver opfattet.. og om der var nogle gode tiltag der kunne strømligne de to ting:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret April 4, 2007 Jeg var nede hos Øresundsbroen i dag for at ordre nogle tekniske regnefejl fra deres side... Også dig ! Jeg har foruden daglige træk på konto'en netop fået et batteri af gamle opkrævninger, tilsendt mit firma. Hold kæft et rod ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret April 5, 2007 Ja... Fik en faktura på ca. 1900 kr ind gennem døren.. Det var nogle overfarter der manglede at blive udfaktureret fra det gamle system.. Altid dejligt at få det hele samlet. Tror jeg næste gang siger til dem at de gerne må samle sådanne gamle regninger og give dem til mig lige inden jul.. Så bliver jeg i rigtigt julehumør ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2007 Kunne vi ikke samle de problemer der er med afregning. Så ved vi alle, hvad vi skal holde øje med. Jeg er blevet faktureret en gang for at køre over som lastbil i denne måned Hilsen Mr. Kubik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret April 12, 2007 Jer er såmænd udmærket tilfreds med den nye afregning, så det er da ikke alle der er utilfreds. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2007 Faktureret som lastbil Citat: Jeg er blevet faktureret en gang for at køre over som lastbil i denne måned Er det en kategori 3 ? Han fyren jeg talte med viste ikke hvad det betöd. Jeg vil nemlig ikke betale 580 kr for en Getz Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2007 Hej carspar, der er rigtig dejligt at høre du ingen problemmer har. Det vil jeg huske på næste gang jeg bliver takseret som lastbil :-D Nu er carspar indlæg væk.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2007 Det må det næsten være, for det er det som står på min faktura. Jeg har godt nok kørt en gang i gennem lastbil båsen, men det har aldrig giver problemer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2007 folks, godt gået i dagens gratis avis!!!!!! God omtale af pendler i sverige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2007 Körer altid i lastbil banen Jeg körer altid i lastbils banen, så det kan ikke väre derfor. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2007 folks' date=' godt gået i dagens gratis avis!!!!!! God omtale af pendler i sverige[/quote'] Hvilken gratisavis - der er vel en 6-7 stk.:( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2007 Det var i nyhedsavisen.. De havde et tema omkring Sverige og forening blev nævnt og citeret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2007 Findes der en PDF på artiklen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2007 Ja på deres hjemmeside.. fra lørdag.. men men jeg arbejder på at lave en pdf side hvori jeg har teksten og smide ud på hjemmesiden.. men jeg har ingen tid... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites