Jump to content
MKE

Hvor findes en "proff" cykelhandler?

Recommended Posts

Først og fremmest *undskyld*, men det er den eneste gruppe med "transport"... Hvor findes en cykelhandler i Malmö, som sælger Dura Ace og carbon-stel? På forhånd tak. MKE

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Først og fremmest *undskyld*, men det er den eneste gruppe med "transport"... Hvor findes en cykelhandler i Malmö, som sælger Dura Ace og carbon-stel? På forhånd tak. MKE
Roadbikeshop eller Heino cykler i KBH.. Men hov.. du kan da ikke køre med "fiskegrej" på cyklen... Campa !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Roadbikeshop eller Heino cykler i KBH.. Men hov.. du kan da ikke køre med "fiskegrej" på cyklen... Campa !!!
Det skal være shimano og ikke campagnolo som kasper foreslår :fight: Men Heino cykler er yderst professionel og kan varmt anbefales

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens

Lidt søgen gav følgende...

Hvor findes en cykelhandler i Malmö, som sælger Dura Ace...
www.shimano-nordic.com/publish/content/cycle/snc/sw/sweden_home/dealer_locator.html AB J BENSON EFTR FÅGELBACKSGATAN 11 MALMÖ SE 21744 Phone 040-72025 FRIDHEMS CYKELAFFÄR VIP TESSINS VÄG 13 MALMÖ SE 21758 Phone 040-260335 HOJEN MASKIN HB VIP MÖLLEVÅNGSGATAN 31 C MALMÖ SE 21420 Phone 040-6114252 SPORTEX MALMÖ VIP HANDELSGATAN 1 MALMÖ SE 21375 Phone 040-210060 www.sportex.se

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Magens: klart man kan købe det i Malmö men så skal du lægge ca. 40 % oven i den danske pris samt de har bestemt ikke kendskab til racercykler. Dog har Fridhem en mek. der kender lidt til MTB. Da jeg flyttede herover, skulle jeg akut bruge noget styrbånd og var rundt i alle større butikker. Det eneste jeg fik fat i var blåt og lavet af skum. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Selv simple reservedele/ting til en cykel kan være svært at finde her i landet. Og finder man det, så er prisen også der efter :thumbdown En almindelig pumpe i str 3, det måtte jeg til DK og købe :rolleye: Asfaltdæk til min MBK, det kan man heller ikke få her, så det var også til DK og købe et nyt sæt dæk :rolleye: Pt skal jeg skifte den store krans og begge pedaler, og de dele bliver også købt i DK. Lidt irriterende, men så er der så til gengæld så mange andre glæder ved at bo i Sverige :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Selv simple reservedele/ting til en cykel kan være svært at finde her i landet. Og finder man det, så er prisen også der efter :thumbdown En almindelig pumpe i str 3, det måtte jeg til DK og købe :rolleye: Asfaltdæk til min MBK, det kan man heller ikke få her, så det var også til DK og købe et nyt sæt dæk :rolleye: Pt skal jeg skifte den store krans og begge pedaler, og de dele bliver også købt i DK. Lidt irriterende, men så er der så til gengæld så mange andre glæder ved at bo i Sverige :th2:
Ja, så er der jo ikke for end, at ta´ til fabin.dk i Roskilde. Tak for hjælpen. MKE

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites