Tobias 10 Anmeld indhold Skrevet April 3, 2007 Hej! Jag heter Tobias Rasmusson, studerar etnologi vid Lunds Universitet. Jag håller nu på med min C-uppsats vilken handlar om utvecklingen i Öresundsområdet och då främst med fokus på att som dansk vara boende i Annestad. Arbetet handlar om allt från drömmar till identitet... Vill du hjälpa mig genom att vara med på en intervju? Hör av dig! :) På gensyn Med vänliga hälsningar: Tobias Rasmusson (alt. adress: silversurf@spray.se) Ps. Då undersökningen är ganska allmänt hållen är även du som inte bor i Annestad varmt välkommen att säga din mening! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pippien 10 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2007 Hej Tobias. Jeg vil gerne være dig behjælpelig med mine tanker og erfaringer (selvom jeg ikke har så mange endnu) fra Annestad / Malmö. Regner med at høre mere herigennem. Nanna. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tobias 10 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2007 Re Hej Nanna! Kul att du vill vara med! :) Har du något telefonnummer alt. mailadress så hör jag gärna av mig (Om du vill kan du kontakta mig via: silversurf@spray.se) Med vänliga hälsningar: //Tobias Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites