-TCOB- 10 Anmeld indhold Skrevet April 2, 2007 Vi flere af os har snkket om er det på tide vi kommer lidt ud i det gode vejr, og får rørt os lidt. Det bliver lørdag d 14 eller 21 kl 14.00 Det starter vi med lidt hygge bold, eller hvad vi nu finder på. For dem som vil tænkte jeg vi kunne smække nogle bøffer på grill og et par kolde carls på køl:D der er en sportsplads hvor ejg bor, vestergård i helsingborg, så jeg vil gerne ligge lidt hus til, sååååå hvem er game?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2007 ..går ud fra du mener 14 eller 21 april!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2007 Jeg stemmer for den 21. april :D går og pusler med min lejlighed i weekenden 13-15. april :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
-TCOB- 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2007 ..går ud fra du mener 14 eller 21 april!? Det er maj hehe nej det er april. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
leon 0 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2007 Så stemmer jeg for d. 14 da vi skal til fest d. 21. Leon Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret April 3, 2007 Eller hvad med den 28? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites