Jump to content
Guest Nadynka

Ulykkes forsikring

Recommended Posts

Guest Nadynka

Hej alle ;) Og god påske! Jeg vil finde mig en billig ulykkes forsikring ( hvad hedder det på svensk ) og hvor kan man finde det ? har prøvet google men uden resultat, måske fordi det hedder noget andet ? Vh Nadynka :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej alle ;) Og god påske! Jeg vil finde mig en billig ulykkes forsikring ( hvad hedder det på svensk ) og hvor kan man finde det ? har prøvet google men uden resultat, måske fordi det hedder noget andet ? Vh Nadynka :th2:
Olycksfallsförsäkring:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Nadynka
det hedder en Olycksfall försäkring.. men hvem der er billige eller ej ved jeg ikke.. ofte kan du få noget rabat ved at tegne den samme sted som du har bil og hem forsikring.
Tak for svaret ;):thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tjah vi fik et rigtig godt tilbud fra insplanet.com...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Nadynka

;)

Hvad fandt du så ud af? Står selv i samme situation nu.
Jeg fik selv tilbud fra Insplanet....men skal dog ringe til dem de svare aldrig på mail! Nå men det var billigt.anyway

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fik også et tilbud fra insplanet i tidernes morgen, som er ok billigt i forhold til det man får. Men igen - de svarede ikke på deres mail - og kunne ikke komme i kontakt med sælgeren pr. telefon. Så det blev hos trygg-vesta jeg tegnede min forsikring - forsikringssummen er kun 500.000 sek, til 450 sek om året. det er rimlig billigt syns jeg, i forhold til Danmark. Nu har jeg så 2 andre olycksfall forsikringer gennem mit arbejde og fagforening, som tilsammen giver en fornuftig udbetaling, derfor kan jeg nøjes med en mindre her i sverige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har lige tegnet en samlet villa og indbo forsikring hos Tryg Vesta. Pris 4100 SEK for det Villa + indbo (værdi 750.000) med den lavest mulige selvrisiko. Er kunde i Nordea, derved skulle man kunne opnå rabat.
Bruger også trygg vesta til alle mine forsikringer. Min løsøre var dog på 1 mill og slap lidt billigere end dig :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bruger også trygg vesta til alle mine forsikringer. Min løsøre var dog på 1 mill og slap lidt billigere end dig :cool:
Ok, hvor meget billigere? Hvor ligger villaen og hvor stor er den, samt er der installeret alarm? - det spiller jo også ind på prisen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites