BS 4 Anmeld indhold Skrevet March 30, 2007 Jeg har i godt 2 år kørt med K9 spamfilter og har egentlig været ganske godt tilfreds. Man lærer den hed ad vejen hvad der er spam og ikke. Har en white / black list man kan tilføje mail adresser, headers osv til. Men synes alligevel den er blevet noget agressiv på det sidste. Den nupper stort set alt. Den er så sat op til at markere de mails den mener er spam med [spam] og en outlook regel smider dem så over i en mappe. Men når man modtager i snit 250 spam mails hver dag gider man ikke glo dem igennem. Ved dog jeg har mistet en del mails der. Men hvilket alternativ findes der? For jeg gider ikke have 250 spam mails hver dag i min indbakke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2007 http://www.theofficemaven.com/junkout/index.html Jeg har brugt den i et par år - bestemt ikke ved siden af. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2007 Det er hermed sat i test! So far ser det rigtig fornuftigt ud! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 30, 2007 www.spamfighter.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2011 Er der nogle andre alternativer til Spamfighter? Er træt af, at den ikke fungerer mere efter den seneste update af både Spamfighter og Thunderbird - supporten er ikke meget at råbe hurra af - får de samme svar fra flere forskellige folk. Surt, for jeg har ellers været ganske fint tilfreds. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2011 Mozilla Thunderbird, indbygget Baysian filter, som man endda kan fodre med lidt data fra andre så vidt jeg husker. Bruger dog Google netinderfjæs siden jeg flyttede til Google Apps. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites