Jump to content
BS

Spamfilter

Recommended Posts

Jeg har i godt 2 år kørt med K9 spamfilter og har egentlig været ganske godt tilfreds. Man lærer den hed ad vejen hvad der er spam og ikke. Har en white / black list man kan tilføje mail adresser, headers osv til. Men synes alligevel den er blevet noget agressiv på det sidste. Den nupper stort set alt. Den er så sat op til at markere de mails den mener er spam med [spam] og en outlook regel smider dem så over i en mappe. Men når man modtager i snit 250 spam mails hver dag gider man ikke glo dem igennem. Ved dog jeg har mistet en del mails der. Men hvilket alternativ findes der? For jeg gider ikke have 250 spam mails hver dag i min indbakke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogle andre alternativer til Spamfighter? Er træt af, at den ikke fungerer mere efter den seneste update af både Spamfighter og Thunderbird - supporten er ikke meget at råbe hurra af - får de samme svar fra flere forskellige folk. Surt, for jeg har ellers været ganske fint tilfreds.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites