SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Er der nogen der har prøvet dette? Min käreste har 0på3 og er glad for det. De fleste af hans venner herovre har alligevel 3 telefoner (inkl. mig) og så ringer han jo altid gratis:th2: Ingen problemer, bare husk at tjeck at du er på 3's net, så er der ingen anden mobilnetudbyder der kan hamle op med 3:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Efter lang tids kritik er jeg og kæresten og røget på 3. Indtil videre har det ikke skuffet så jeg håber det fortsætter sådan. Men nu mit spørgsmål i denne Officielle 3 tråd :D Hvor langt op i sverige kan man fange de 2, 3 net som vi skal være på? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Hvor langt op i sverige kan man fange de 2' date=' 3 net som vi skal være på?[/quote']Har den seneste måned väret i Jönköping, Stockholm, Halmstad, Emmaboda, Borås og Växjö. Ingen problemer der overhovedet -fuld signal på 3s net:th2: Dog havde jeg problemer i toget på vej hjem fra Jönköping, der var stort set ikke signal indtil Lund, men jeg skulle måske ha prövet at genstarte mobilen lidt för, det plejer nogle gang at hjälpe... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Så i princip er det hele sverige man burde kunne trække på de "lovlige" 3 net. Super! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Så i princip er det hele sverige man burde kunne trække på de "lovlige" 3 net. Super! Så kom BS videre fra Telia :th2: Husk nu at 3G Sweden er no go...... Men det lader til at det problem er ovre ( 7-9-13) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Du kan se dækningskort her: http://tre.se/templates/Page.aspx?id=3636 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Så i princip er det hele sverige man burde kunne trække på de "lovlige" 3 net.Tjov, altså egen erfaring kun fra sthlm og sydpå, men hvor tit er man også mere nord end det..:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 Så kom BS videre fra Telia :th2: Husk nu at 3G Sweden er no go...... Men det lader til at det problem er ovre ( 7-9-13) Yep....blev lidt træt af den trods alt høje regning. Er MEGET OBS på hvilket net jeg er på!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites