Jump to content
Thomas

3 Dk!

Recommended Posts

Er der nogen der har prøvet dette?
Min käreste har 0på3 og er glad for det. De fleste af hans venner herovre har alligevel 3 telefoner (inkl. mig) og så ringer han jo altid gratis:th2: Ingen problemer, bare husk at tjeck at du er på 3's net, så er der ingen anden mobilnetudbyder der kan hamle op med 3:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter lang tids kritik er jeg og kæresten og røget på 3. Indtil videre har det ikke skuffet så jeg håber det fortsætter sådan. Men nu mit spørgsmål i denne Officielle 3 tråd :D Hvor langt op i sverige kan man fange de 2, 3 net som vi skal være på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvor langt op i sverige kan man fange de 2' date=' 3 net som vi skal være på?[/quote']Har den seneste måned väret i Jönköping, Stockholm, Halmstad, Emmaboda, Borås og Växjö. Ingen problemer der overhovedet -fuld signal på 3s net:th2: Dog havde jeg problemer i toget på vej hjem fra Jönköping, der var stort set ikke signal indtil Lund, men jeg skulle måske ha prövet at genstarte mobilen lidt för, det plejer nogle gang at hjälpe...:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så i princip er det hele sverige man burde kunne trække på de "lovlige" 3 net. Super!
Så kom BS videre fra Telia :th2: Husk nu at 3G Sweden er no go...... Men det lader til at det problem er ovre ( 7-9-13) :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så kom BS videre fra Telia :th2: Husk nu at 3G Sweden er no go...... Men det lader til at det problem er ovre ( 7-9-13) :rolleyes:
Yep....blev lidt træt af den trods alt høje regning. Er MEGET OBS på hvilket net jeg er på!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites