Thomas 10 Anmeld indhold Skrevet March 30, 2007 Så er det officielt at man hos 3 i dk. kan få abb. hos dem når man bor i Sverige du kan nu gå ind i hvilken som helst 3 butik og få det uden problemer:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2007 Så er det officielt at man hos 3 i dk. kan få abb. hos dem når man bor i Sverige du kan nu gå ind i hvilken som helst 3 butik og få det uden problemer:) Er det ikke nævnt tidligere? (måske mig som husker forkert) Men skønt at det endelig er gået op for dem, hvor store muligheder de har ved at tilbyde det. Hvad skal der medbringes af legimentation?? *Ps. sidder du nu her igen ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2007 Er det ikke nævnt tidligere? (måske mig som husker forkert) Men skønt at det endelig er gået op for dem, hvor store muligheder de har ved at tilbyde det. Hvad skal der medbringes af legimentation?? *Ps. sidder du nu her igen ;-) Mener der var noget med at man skulle ringe til en, men nu kan du gå i butikken;) kørekort var nok for mig! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2007 Mener der var noget med at man skulle ringe til en, men nu kan du gå i butikken;) kørekort var nok for mig! Okay, for tænkte mere på at de kan jo ikke rigtig bede om sygesikringskort mht. adressen :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2007 Okay' date=' for tænkte mere på at de kan jo ikke rigtig bede om sygesikringskort mht. adressen :-)[/quote'] Står din adresse ikke på dit sygesikringskort da? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2007 Står din adresse ikke på dit sygesikringskort da? Jo jo da, men det gør mit Danske CPR nr. ikke :-) Men det tyder jo så på at de blot sammenligner navnet nu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kraemmer 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2007 Almindelig mobil og 3 abonnement Hej, Ved I om man kan bruge en ikke-3-mobil med deres abonnement? Man kan sikkert godt undvære videotelefonien. Lars Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fisker 0 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2007 Jo jo da, men det gør mit Danske CPR nr. ikke :-) Men det tyder jo så på at de blot sammenligner navnet nu. På mit sygesikrings bevis, i papir står mit danske personnummer ;-) Plus med stor skrift hen over pappet, "gælder ikke i sverige" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2007 Hej, Ved I om man kan bruge en ikke-3-mobil med deres abonnement? Man kan sikkert godt undvære videotelefonien. Lars Såfremt at telefonene understøtter 3G kan denne benyttes. Nogle 2G telefoner kan benytte nogle 3G-simkort - forstået på den måde at du kan være heldig at få dit 3-abo til at virke herover, men den vil i såfald låse på Telia`s net i SE og på TDC i DK - hvis du altså er heldig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2007 På mit sygesikrings bevis, i papir står mit danske personnummer ;-) Plus med stor skrift hen over pappet, "gælder ikke i sverige" Nå da, der står sku ikke noget personnummer på mit, og det er altså også i plastik :-) Du skal jo også bruge det i DK hvis du skal have en dansk tlf. :lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2007 De skal have dit Danske cpr nummer - dit Svenske cpr nummer - en Dansk konto de kan trække pengende fra, samt en eventuel bopæls attest (hvis man har adresse beskyttelse) Mvh Allan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2007 De skal have dit Danske cpr nummer - dit Svenske cpr nummer - en Dansk konto de kan trække pengende fra, samt en eventuel bopæls attest (hvis man har adresse beskyttelse) Mvh Allan De fik mit danske cpr. nr og mine kontooplysninger! Det var alt:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fisker 0 Anmeld indhold Besvaret April 4, 2007 Nå da, der står sku ikke noget personnummer på mit, og det er altså også i plastik :-) Du skal jo også bruge det i DK hvis du skal have en dansk tlf. :lol: Snakker du om dansk eller svensk sygesikring, for jeg snakker om det danske. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kraemmer 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2007 Hej, Ved I om man kan bruge en ikke-3-mobil med deres abonnement? Man kan sikkert godt undvære videotelefonien. Lars Er lige skiftet over i dag. Det gik fint da jeg skulle have det nye simkort i. Så her til aften kører jeg over broen og midt på begynder den så at søge efter nyt net. Nu 1 timer efter SØGER DEN STADIG! Hvad sker der? Hvorfor får jeg ikke noget net???????? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pendleren 10 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2007 Så er det officielt at man hos 3 i dk. kan få abb. hos dem når man bor i Sverige du kan nu gå ind i hvilken som helst 3 butik og få det uden problemer:) Ved det er et lille side spring, men mit råd (er selv 3 kunde) er at finde et alternativ. Magen til dårlig kundeservice skal man lede længe efter. 2 regninger i træk havde de lagt ekstra "charge" på visse opkald, som på begge regninger løb op i omkring 160 Dkr. Det tog mig 1 måned at få dem til at indse fejlen. Endvidere tager det over 1 måned at få en fon fikset og man for IKKE en låner imens. Og ja, man skal stadig betale abonnement selvom de har telefonen til rep i over en måned. Har ikke selv kigget på alternativer, da jeg er bundet af en kontrakt hos dem, men mit råd er at holde sig fra 3. Venligst Pendleren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2007 Sjovt som hver gang jeg overvejer at skifte til 3 bliver jeg bekræftet i jeg skal holde mig langt væk fra det lort! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
loppen10 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2007 Tja der er vel dårlige historier fra alle teleselskaber, jeg har været 3 kunde i to år, og har aldrig haft problemer - har fået lånetelefon dengang min var til rep, så kan kun give de bedste anbefalinger Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret April 13, 2007 Er også lige skiftet til 3 og har modtaget mine 3 stks 3 tlf.... Virker upåklageligt....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tommy_h 0 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2007 Cool så kan man få skiftet abo over i sit eget navn ;) Jeg har haft 3 i ca 3 år, og har aldrig oplevet noget "unormalt" hos dem som man ikke ville kunne opleve hos hvilken anden udbyder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2007 Sjovt som hver gang jeg overvejer at skifte til 3 bliver jeg bekræftet i jeg skal holde mig langt væk fra det lort! Sjovt. Lige det samme her. Jeg har tænkt over det i en del år og hver gang er der noget som dukker op. Sidst sad jeg til familiefødelsdag og siger jeg vil skifte til 3. Min onkel siger de har 3stk (onkel + 2 kusiner) og ingen af dem er i brug. Min onkel har virksomhed, og har derfor viderestilling fra 3 mobilen til en alm. da disse opkald selvfølgelig er vigtige og absolute ikke må gå tabt i 3's forbindelse. Han kunne ikke flytte nummeret da det var bundet til telefonen nogle måneder endnu. 3 stk forskellige 3 telefoner som alle ligger i en skuffe og stadig betales på. Dertil har jeg en kammerat som også kørte 3. Sids jeg så ham spurgte jeg hvorfor telefonen var skiftet, og det var pga. det var noget lort, og tit problemer med 3net. Så BS kender det godt. Det er jo super smart det de kan, hvis og når de kan. Og der er mange forskellige meninger om 3. Når jeg har hørt mere godt en skidt, skifter jeg også. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kraemmer 10 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2007 Er lige skiftet over i dag. Det gik fint da jeg skulle have det nye simkort i. Så her til aften kører jeg over broen og midt på begynder den så at søge efter nyt net. Nu 1 timer efter SØGER DEN STADIG! Hvad sker der? Hvorfor får jeg ikke noget net???????? Nu spiller det! God dækning på nettet i dag. Skal lige teste i et par uger inden jeg fælder den endelig dom. Ringede til kundeservice i morges - kom igennem med det samme og fik løst problemet. Uvist af hvilken årsag var der blokeret for det svenske net. Men mit indtryk er at det fungere fint nu. Jeg har ingen forbindelse til 3, men jeg håber faktisk at der får styr på sagerne for de åger-takster andre operatører tager for roaming er vanvittige og de fortjener at miste kunder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2007 Köbe 3 mellem 9-17 Min sön fik oplyst at man skal komme mellem 9-17 fordi de skal kontakte deres finansafd. når det gjaldt folk der bor i Sverige. Så köb ikke på en Lördag ! Ellers ingen problem. Jeg beholder min Svenske 3, ellers skal Svenskere jo ringe til et Dansk nr og det bliver dyrt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret April 14, 2007 Jeg har været 3-kunde i et par måneder nu. Har ikke oplevet noget ufedt andet end at fonen lisom hos Kræmmer "taber" forbindelsen. Det er sket nogle gange når jeg er kørt til DK og roamet tilbage på det danske net. Skidtet skal bare genstartes så kører det. Og som mobil-nørd er det helt sikkert lidt sjovere at ha' en masse mobilt gejl til rådighed med 3. Næste gang det regner skal jeg helt sikkert lege med Friend-tones, så familien får Abba eller Boten Anna i ørerne når de ringer Men altså ikke nogen bøvlmeldinger herfra. Har heller ikke haft behov for at skulle kontakte deres kunderservice.... endnu.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dansken 0 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2007 Jeg har været kunde hos 3 i et par år nu og har ikke oplevet nogle problemer. Dårlige historier kan man finde om ALLE telefonselskaber. Det er tit oppe i tv/aviser ang. dårlig kundeservice hos telefonselskaberne, men her tror jeg ikke at 3 er hverken værre eller bedre end de andre. Jeg er glad for at spare roamingafgifterne og en glad og tilfreds kunde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
janlunde 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2007 0på3 Jeg var i går inde på fisketorvet og tale med 3. Han virkede fornuftig og jeg tror han havde check på det. Han kunne tilbyde mig 2 sims-kort (om vi f.eks. havde 2 Nokia-mobiler som virkede til dem) og så en pakke der hedder 0på3. På denne kan man ringe ubegrænset 24 timer i døgnet til 69 kr!! Det spillede ingen rolle om man befandt sig i DK eller SWE. Er der nogen der har prøvet dette? Som der har været skrevet meget om her på siden skal man selvfølgelig være på 3´s net! Dette lyder som et godt tilbud, men jeg forstod på ham at det selvfølgelig kun gjaldt at man kun ringede til 3-mobiler og ikke sms´ede. Citat fra 3´s hjemmeside: Med 0på3 til blot 69 kr./md. får du ubegrænset forbrug af samtale og videosamtale mellem 3Mobiler på 3’s net. Og både selve samtalen og opkaldsafgiften er gratis, når du ringer til en anden 3Mobil. Hvis du befinder dig i vores samarbejdspartners netværk, bliver du opkrævet den takst, som gælder for opkald med 3Boost. 0på3 gælder ikke opkald til 3Svar, 3Videosvar eller FriendTones, der alle takseres til normal takst for video- og taleopkald. Hvis du befinder dig i vores samarbejdspartners netværk, bliver du opkrævet den takst, som gælder for opkald med 3Boost. 0på3 gælder ikke opkald til 3's telefonsvarere 3Svar eller 3Videosvar (videotelefoni) og opkald til 3's FriendTone telefontjeneste, der alle takseres til normal takst for video- og taleopkald. 0på3 pr. måned Månedsabonnement med 30 dages opsigelse 69 kr. Inkluderet Ubegrænset forbrug af samtale og videosamtale mellem 3Mobiler på 3’s net. Og både selve samtalen og opkaldsafgiften er gratis, når du ringer til en anden 3Mobil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites