famhedegaard 10 Anmeld indhold Skrevet March 29, 2007 Vi er lige flyttet til malmø Vi har to piger på 4 og 2 år hvor og hvordan får vi skrevet dem op i børnehave, ved godt man skal på kommunen men hvor ligger den?? Er der nogen steder vi kan tage hen og lege med andre børn indtil de får en børnehave plads? Jeg er gravid og skal føde til august hvordan kommer jeg i forbindelse med med en jordemoder?? jeg er på kontant hjælp i dk har ikke flyttet adressen endnu hvor og hvordan skal jeg henvende mig?? Jette:new: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2007 Här finns några öppna förskolor i Malmö, nu vet ju inte jag i vilket område ni bor. Jag är hemma med våra barn som är 5 år och vår lille på 6 månader. Vi går till Hindbys öppna förskola på Söderkulla i södra Malmö.Mer info: http://www.forskolaskolamotesplatsenmalmo.se/Hindby/Oppna%20fskl.htm Oftast kan ni ringa till skolan i närheten och få tel. nr till köhandläggaren i eran stadsdel. De brukar sitta på skolan i ert område. Lycka till!! Jenny Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2007 Om jordemoder är detsamma som barnmorska, dit man går på kontroller innan födsel så leta upp "Mödravårdscentral" i telefonkatalogen eller eniro.se. De finns på flera ställen i Malmö. Man kan även gå till privata läkarmottagningar, som har barnmorskor! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2007 jeg er på kontant hjælp i dk har ikke flyttet adressen endnu hvor og hvordan skal jeg henvende mig?? Hej Jette, Du skal hurtigst muligt sørge for at melde adresseændring. Det er aldeles ulovligt at modtage dansk kontanthjælp når du bor i udlandet. Herefter skal du søge i Sverige. Hvordan det præcist fungerer kan jeg desværre ikke hjælpe dig med, men start her http://www.malmo.se/ - der er masser af information om Malmö kommune. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites