molnartos 0 Anmeld indhold Skrevet March 28, 2007 Nu har jeg længe gået og tænkt på at ville rapelle (abseil) her i malmø men har ikke rigtigt fundet tid og sted.. Men så tænkte jeg på om der kunne være stemning for at tage på en 1-dags tur til kullenberg med instruktører. Jeg vil tro at man vil komme af med ca. 600-700 kr. pr næse ved min. 8 pers. Det kræver nok min. 8 mand som sagt så jeg vil lade dette køre til der er 8 pers der melder sig på banen! Og hvis der er nogle som kender nogle som arrangerer sådan noget så hører jeg også gerne fra jer! anyone?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2007 Nu har jeg længe gået og tænkt på at ville rapelle (abseil) her i malmø men har ikke rigtigt fundet tid og sted.. Men så tænkte jeg på om der kunne være stemning for at tage på en 1-dags tur til kullenberg med instruktører. Jeg vil tro at man vil komme af med ca. 600-700 kr. pr næse ved min. 8 pers. Det kræver nok min. 8 mand som sagt så jeg vil lade dette køre til der er 8 pers der melder sig på banen! Og hvis der er nogle som kender nogle som arrangerer sådan noget så hører jeg også gerne fra jer! anyone?? http://www.exposure-press.dk/firma/firma-priser.htm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2007 http://www.exposure-press.dk/firma/firma-priser.htm Ja det link kendte jeg godt og det er også derfra jeg har priserne!! Men tak alligevel.. Du vil ikke selv med bonderøv?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2007 Ja det link kendte jeg godt og det er også derfra jeg har priserne!! Men tak alligevel.. Du vil ikke selv med bonderøv?? Hehe nå du ved altså hvem jeg er:) Var sku snart ved at blive i tvivl! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2007 Hehe nå du ved altså hvem jeg er:) Var sku snart ved at blive i tvivl! Nu ikke så mobset Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2007 Nu ikke så mobset Hvad laver du tykke? kom dog på msn:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites