BayFyhr 10 Anmeld indhold Skrevet March 28, 2007 Jeg har lige lovet at poste denne forespørgsel for min mand - han er ikke voldsomt "net-agtig" :) Er der nogen af Jer der bor i Sverige og har virksomhed i Danmark som har eller kender til en dygtig (og ikke alt for dyr!!) revisor, med forstand på de særlige regler der nu gælder for folk der bor på den ene side af sundet og arbejder/har virksomhed på den anden side??! Hans nuværende virker nemlig ikke til at være alt for skarp på det område, og det er jo ikke særlig fedt at betale penge for en ydelse, som man selv er nødt til at tjekke efter i sømmene... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BayFyhr 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 Jeg svarer selv...: Spørg først, søg bagefter... :th2: Det må være varmen! Sorry! (Men er der andre bud, end dem der allerede er forslået i andre tråde er de mere end velkomne...) :D Jeg har lige lovet at poste denne forespørgsel for min mand - han er ikke voldsomt "net-agtig" :) Er der nogen af Jer der bor i Sverige og har virksomhed i Danmark som har eller kender til en dygtig (og ikke alt for dyr!!) revisor, med forstand på de særlige regler der nu gælder for folk der bor på den ene side af sundet og arbejder/har virksomhed på den anden side??! Hans nuværende virker nemlig ikke til at være alt for skarp på det område, og det er jo ikke særlig fedt at betale penge for en ydelse, som man selv er nødt til at tjekke efter i sømmene... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites