Jump to content
bozzen

Fodboldskampe -N ireland - SE

Recommended Posts

Er det nogen mere som har lyst at tage med på bar i aften og se sverige vinde denne kamp?
Jeg håber Zlatan skvatter i et af hans utallige forsög på at lege Rhonaldino, så Lagerbäck finder ud af han ikke värd at have på holdet og skiftet ham ud efter 1. halvleg -Derefter kan Sverige score et par mål og vinde kampen (så länge vi vinder d. 2/6:D)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
AAAARRRRGH:sick: (Jeg har ikke noget mod manden som sådan, han KAN da väre en udemärket forboldspiller, scorer mange mål i Inter og bla bla, synes bare han oprförte sig som et forkälet barn efter han blev sendt hjem fra landsholdet og synes Sverige har så mange andre mere egnede angribere -men det får jeg sikkert nu dementeret i aften:flov:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hey' date=' jeg kommenterede ikke jeres vidunderlige kamp i spanien, så du behøver ikke strø mere salt i såret end nødvendigt![/quote'] Du må da kunne tåle noget røg, når du som største selvfølge skriver "se Sverige vinde denne kamp" :rolleyes: Havde du skrevet, om nogen ville med på pub for at se kampen, havde du jo ikke risikeret at få en kommentar med på vejen ;) Tag en af disse :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites