bozzen 10 Anmeld indhold Skrevet March 28, 2007 Er det nogen mere som har lyst at tage med på bar i aften og se sverige vinde denne kamp? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 Er det nogen mere som har lyst at tage med på bar i aften og se sverige vinde denne kamp? Jeg håber Zlatan skvatter i et af hans utallige forsög på at lege Rhonaldino, så Lagerbäck finder ud af han ikke värd at have på holdet og skiftet ham ud efter 1. halvleg -Derefter kan Sverige score et par mål og vinde kampen (så länge vi vinder d. 2/6:D) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 Kun til SanneJ! http://youtube.com/watch?v=NcpcT5SdPys AAAARRRRGH:sick: (Jeg har ikke noget mod manden som sådan, han KAN da väre en udemärket forboldspiller, scorer mange mål i Inter og bla bla, synes bare han oprförte sig som et forkälet barn efter han blev sendt hjem fra landsholdet og synes Sverige har så mange andre mere egnede angribere -men det får jeg sikkert nu dementeret i aften:flov:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 ...og se sverige vinde denne kamp? Tillykke med resultatet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2007 Hey, jeg kommenterede ikke jeres vidunderlige kamp i spanien, så du behøver ikke strø mere salt i såret end nødvendigt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2007 Hey' date=' jeg kommenterede ikke jeres vidunderlige kamp i spanien, så du behøver ikke strø mere salt i såret end nødvendigt![/quote'] Du må da kunne tåle noget røg, når du som største selvfølge skriver "se Sverige vinde denne kamp" Havde du skrevet, om nogen ville med på pub for at se kampen, havde du jo ikke risikeret at få en kommentar med på vejen ;) Tag en af disse :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites