LADYMARION 10 Anmeld indhold Skrevet March 28, 2007 Hejsa! Jeg er uddannet modelsyerske, så hvis du er interreseret i at få lavet lidt tøj, så skriv en pm, så skal jeg vende tilbage;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MMK 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Korsage Hej Jeg har lige modtaget min brudekjole med posten, og korsagen er for stor. Kan du rykke lynlåsen lidt ind?? Og hvad koster sådan noget ca.?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LADYMARION 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2007 Hej Jeg har lige modtaget min brudekjole med posten, og korsagen er for stor. Kan du rykke lynlåsen lidt ind?? Og hvad koster sådan noget ca.?? Ja det kan nok godt lade sig gøre, jeg skal bare først se den! Prisen afhænger af sværhedsgraden nemlig..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MMK 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2007 Jeg forsøger at holde det lidt skjult for min kommende mand, så ejg har sendt en mail til dig i stedet for.. Det håber jeg er ok.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites