Juff 10 Anmeld indhold Skrevet March 28, 2007 Hvad er det nu en skraldespand hedder på svensk ? noget med söp vel Skal bruge sådan en høj crom/sølv skraldespand med låg ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 En sån man har inomhus på typ kontoret eller toaletten eller så, heter Papperskorg. En sån man har ute, alltså en stor som töms en gång i veckan heter Soptunna. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 :) En sån man har inomhus på typ kontoret eller toaletten eller så' date=' heter Papperskorg. En sån man har ute, alltså en stor som töms en gång i veckan heter Soptunna.[/quote'] Tack så mycket Mohlin :) Troede papperskorg kun var til et kontor :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 Hvad er det nu en skraldespand hedder på svensk ? noget med söp vel Skal bruge sådan en høj crom/sølv skraldespand med låg ;) Hvis det er en spand a la "Brabantia" du søger, mener jeg der stod sophink på den jeg købte. Det kan være Mohlin kan be- eller afkræfte det? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 Jodå, man kan säga sophink, men det är mer en sån man har under vasken, i köket. Kan också kallas slaskespann (väääldigt skånskt!!). Man kan kanske generalisera och säga att en liten skraldespand man har inomhus är en papperskorg och en stor utomhus är en soptunna. Utom den i köket alltså.... Va? Det var väl enkelt.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
göte_børge 0 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 De där 08-orna (stockholmarna) säger hink till det som vi skåningar kallar spann (som er stjålet fra vores danske makkerer) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 btw den du söger finns i ikea Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2007 btw den du söger finns i ikea Ja, mener også jeg har set den i ikea, men har lidt problemer med at hitta den på hemsidan :( .......... Jeg kunne jo også bare kører derud :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerborn 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2007 :) Tack så mycket Mohlin :) Troede papperskorg kun var til et kontor :o den indendørs, i køkkenet, kalder jeg for sopkorg (sådan en af jernnet, den har ikke låg) de har rimeligt billige nogen af stål på Bauhaus, minder meget om brabantia. fås i mange størrelser. lillebror til wc'et og storebror i køkkenet? ikeas model synes jeg er meget klodset. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites