spinner 0 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 Også syntes jeg egentlig dit verbale overfald på Spinner er ganske usmageligt' date=' men det kan godt være det er mig der er lidt sart.[/quote'] Tror det var rettet mod Madsen, men det gør det nu ikke mindre usmageligt... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 Tror det var rettet mod Madsen' date=' men det gør det nu ikke mindre usmageligt... [/quote'] Ja det kunne jeg se af Madsens indlæg, så det er hermed rettet:th2: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 Supermule, dit seneste indlæg er simpelthen det dummeste jeg endnu har læst på dette fora - og det includerer samtlige nybegynder spørgsmål (også mine egne). Håber fandeme den dag du kører galt - og det gør du en dag - så er det dig der dør eller bliver "Jason Watt´ed" og ikke den du rammer. Du fortjener simpelthen ikke bedre. Dine argumenter er så latterlige at de kan få lov til at stå for sig selv. Absolut ingen grund til at pille dem fra hinanden en efter en. Håber ikke jeg kommer til at møde dig på vejene nu vi selv flytter til Malmö på fredag. Fy for satan. Pede Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 Jeg har endnu ikke fattet, hvorfor folk har så travlt med at komme på ARBEJDE Når det dertil er sagt, så synes jeg generelt, at det kører fint på broen. Bevares, der er mange håndværkere i deres kassevogne og ladbiler med løse trillebører osv. (tsk tsk) som mener, at deres varevogn kan og skal køre 160 km/t, snorksovende pendlere osv. Der, hvor jeg synes, der er størst problemer, det er faktisk ved betalingsanlægget. For det første har de sat nogle vanvittige hastighedsnedsættelser, for det andet mangler der afstribninger efter betalingsanlægget (begge sider). Man når nærmest ikke at komme forbi pylonerne mod Sverige, før man kun må køre 50 km/t. Med hensyn til afstribninger efter betalingsanlægget, så bør der efter min overbevisning være nogle linier man skal følge lidt inden man fletter sammen. Har op til flere gange observeret folk som ligger side om side pressende hinanden om, hvem der skal give sig - det skal nok gå galt den dag, der er én der ikke vil give sig, eller en campingvogn, der bliver presset ind i en lastbil... For det tredje. På den svenske side mod betalinganlægget mod Danmark, ser man tit om morgenen folk, der lægger sig (sovende?) ud i venstre vognbane op til flere km før selve betalingsanlægget af frygt for ikke at kunne bruge den brobizz bane helt ude til venstre, den man har brugt i de sidste 4 år nu! Det skaber zig-zag kørsel, så der skal der lige vågnes op! Samtidigt er der også andre, som kører temmelig hassarderet inde i selve betalingsanlægget og folk, der bakker tilbage mm. Det handler bare om, at være vågen i trafikken, generelt skal man tænke, at alle andre kører som idioter! Så kør hjemmefra 5 minutter før, så slipper vi andre for at opleve de hassarderede ting, der sker. Hvis man ikke kan være vågen, så hop venligst på toget!! Et lille ps, blink nu for grrrrr inden i skifter vognbane! Personligt bevæger jeg mig selv mellem 0 og 10.000 km/t alt afhængigt af, om jeg flyver, kører bil, går, løber, cykler, tager toget eller rumraketten :p Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 Nyt fra racerdrengene - sandheden sejrer Onsdag 28. marts, af Futz I DISSE DAGE forsvarer foreningen af unge racerkørere sig med næb og kløer mod beskyldninger om, at fart skulle kunne være farligt. "Det er en lodret løgn", siger formanden for 300+ klubben, Mulle Brian Ronnie Petersson-Jensen. "Jo kortere tid man er på vejen, jo mindre chance er der for at en billist ”holder stille ind i én” - ergo gælder det om at kører så hurtigt som muligt – hele tiden. "I mener ikke, at der er forbindelse mellem høj hastighed og trafikdødeligheden ?" "Måske er der, jo, men der er jo også forbindelse mellem København og Esbjerg. Det betyder jo ikke, at man kommer fra København, bare fordi man kommer fra Esbjerg. Desuden bestemmer folk jo selv, om de vil blive kørt ind i. Der kommer en lille nisse og spørger om det er i orden, og så kan de jo bare svare nej." "Er du sikker på det ?" "Det viser alle undersøgelser." "Hvad med manglende bremseafstand ?" "Er du klar over, hvor mange mennesker der hvert år dør af passiv fedme? Hvis du sidder der i bilen og spiser flæskesvær fordi du venter på én der kører 110 langsomme km/t, tager du 16-18 kilo på. Det er bevist. Men det taler ingen om. Næh nej." "Så undskylder jeg." Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bagheera 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 :D Futz - Det er ironi i højeste gear Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 Supermules latterlige indlæg...... Har aldrig kommenteret på dine indlæg - de er som regel for platte til at jeg overhovedet gider læse dem. Det her går så langt over mine grænser. Kan kun give Madsen ret, ville ringe til politiet prompte hvis jeg så en bil med den hastighed - jeg ville da føle det var min forbandede pligt - ikke et sekund ville jeg være i tvivl! At du hver gang bliver lige fortørnet og forundret over at folk reagerer på dine udsagn om hvor stærkt du kan køre - undrer så mig! Troede du seriøst at vi ville sidde og klappe i vores små hænder af beundring? - get real! Dit pladder om kattenusseri og jurastudier styrker jo kun vores syn på hvilken karakter du har! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 Tak skal i ha'...... Nu var der så bare den bagatel af et faktum, at jeg var PASSAGÈR!!!!!!!!!!! Man kan derved konkludere, at folk ikke læser det der står, men det de gerne vil ha' der skal stå...... Plup......Er det samfundsmæssigt mere korrekt at du gør rent for sorte penge???? Skal jeg ringe til SKAT og meddele dem, at du nok ikke betaler det beløb i skat, som du burde???? Fordi det ligger langt over jeres fatteevne, så er tingene partout ikke umulige eller vanvittigt farlige...... Men der er jo nogle, hvis opvækst og anden tillært viden, forhindrer dem i at udforske livet i alle dets hjørner og afkroge..... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 Tak skal i ha'...... Nu var der så bare den bagatel af et faktum, at jeg var PASSAGÈR!!!!!!!!!!! Man kan derved konkludere, at folk ikke læser det der står, men det de gerne vil ha' der skal stå...... Plup......Er det samfundsmæssigt mere korrekt at du gør rent for sorte penge???? Skal jeg ringe til SKAT og meddele dem, at du nok ikke betaler det beløb i skat, som du burde???? Fordi det ligger langt over jeres fatteevne, så er tingene partout ikke umulige eller vanvittigt farlige...... Men der er jo nogle, hvis opvækst og anden tillært viden, forhindrer dem i at udforske livet i alle dets hjørner og afkroge..... Siden hvornår har jeg gjort rent for sorte penge?! Har et ganske almindeligt job og selv hvis jeg ikke havde - hvad havde det så med denne sag at gøre?! Det ville næppe sætte andres liv på spil... Tror ikke dine usaglige udbrud får os til at se lysere på dig - sorry... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 Tak skal i ha'...... Nu var der så bare den bagatel af et faktum, at jeg var PASSAGÈR!!!!!!!!!!! Man kan derved konkludere, at folk ikke læser det der står, men det de gerne vil ha' der skal stå...... Plup......Er det samfundsmæssigt mere korrekt at du gør rent for sorte penge???? Skal jeg ringe til SKAT og meddele dem, at du nok ikke betaler det beløb i skat, som du burde???? Fordi det ligger langt over jeres fatteevne, så er tingene partout ikke umulige eller vanvittigt farlige...... Men der er jo nogle, hvis opvækst og anden tillært viden, forhindrer dem i at udforske livet i alle dets hjørner og afkroge..... Har du mere lort du gerne vil kaste med? ? For et er din kørsel og dine indstillinger hertil, den er allerede kommenteret, men noget helt andet er, at du bliver meget personlig og direkte modbydelig i dine såkaldte modargumenter.. Så kom med det du ellers skulle ligge inde med?? Mere om katte, jurastudie, nusning, politiskole og sort arbejde ( hvilket ikke er sandt! ) mere om min unge alder, uerfarenhed, opdragelse og manglende udforskning af livet... Jeg kunne kommenterer dit liv, dine hobbyer og alt muligt andet, men jeg gider sgu ikke ned på dit niveau... Det er fandme pinligt at du ikke engang kan argumentere uden at blive personlig.. Føj, for pokker!! Du er ikke noget overmenneske, du er ikke konge af vejen, du er en potentiel morder der kører rundt i din lækre bil, and that's it! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 Tak skal i ha'...... Jamen, selv tak da :) Nu var der så bare den bagatel af et faktum' date=' at jeg var PASSAGÈR!!!!!!!!!!![/quote'] Du har helt ret ... Det er en bagatel, at du var passagér. Som jeg tolker dit oprindelige indlæg, skete det ikke mod din vilje at i kørte så stærkt gennem tunnellen. Deraf udleder jeg, muligvis forkert, at du ikke af princip mener det er forkert at tage tunnellen med 300 og det derfor lige så godt kunne være dig der var chauffør. Men chaufføren havde måske 2.000.000 km på de europæriske veje bag sig, mod dine _imponerede 1.000.000, hvorfor det gjorde ham kvalificeret til det? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mulde 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 Supermule er tilsyneladende en fremragende og uovertruffen bilist, og livet har lært ham ALT - bare ikke hvor gennemskueligt det er, at han ikke HAR nogen argumenter.... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ednob 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 Tjjaa Vi må bare indse at i alle er små brikker i et stort puslespil. Vend jer til tanken Hvornår leger folk ikke med dit liv. Fyrværkerifabrik i Kolding.70-åring hittades död i sin bil på översvämmad väg. Tillståndet för den kvinna som blev överkörd av en buss på Gustav Adolfs torg.Fulde piloter ombord på et fly. 93-årig billist tiltalt for cyklistdød.Polisman frias från dödsskott. En död i tågolycka.Ung man död i krock med långtradare. Dansk död i älgolycka.Fyra befaras döda i helikopterkrasch. Två döda under skogsarbete. Ikke kun farten som dræber ;) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 Ikke kun farten som dræber ;) Jamen, farten dræber jo ikke?!? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2007 Nyt fra racerdrengene - sandheden sejrer Onsdag 28. marts, af Futz I DISSE DAGE forsvarer foreningen af unge racerkører sig med næb og kløer mod beskyldninger om, at fart skulle kunne være farligt. "Det er en lodret løgn", siger formanden for 300+ klubben, Mulle Brian Ronnie Petersson-Jensen. "Jo kortere tid man er på vejen, jo mindre chance er der for at en billist ”holder stille ind i én” - ergo gælder det om at kører så hurtigt som muligt – hele tiden. "I mener ikke, at der er forbindelse mellem høj hastighed og trafikdødeligheden ?" "Måske er der, jo, men der er jo også forbindelse mellem København og Esbjerg. Det betyder jo ikke, at man kommer fra København, bare fordi man kommer fra Esbjerg. Desuden bestemmer folk jo selv, om de vil blive kørt ind i. Der kommer en lille nisse og spørger om det er i orden, og så kan de jo bare svare nej." "Er du sikker på det ?" "Det viser alle undersøgelser." "Hvad med manglende bremseafstand ?" "Er du klar over, hvor mange mennesker der hvert år dør af passiv fedme? Hvis du sidder der i bilen og spiser flæskesvær fordi du venter på én der kører 110 langsomme km/t, tager du 16-18 kilo på. Det er bevist. Men det taler ingen om. Næh nej." "Så undskylder jeg." Kanongodt skrevet, hamrende morsomt.. stående applaus og diverse håndtegn herfra :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
niw 10 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2008 Det er så sjovt at læse om hvor ondt i røven folk har fordi man kører hurtigere end hvad man må ... der er ikke et øje tørt! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2008 Det er så sjovt at læse om hvor ondt i røven folk har fordi man kører hurtigere end hvad man må ... der er ikke et øje tørt! Flot det kun har taget dig små 4 måneder at stave dig igennem denne tråd for at poste ovenstående. Tak for bidraget. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2008 Men 4 måneder er da hurtigt for at lære at læse og skrive..... Du er jo bare dum, så det har taget dig det meste af dit liv at nå så langt.....Flot det kun har taget dig små 4 måneder at stave dig igennem denne tråd for at poste ovenstående. Tak for bidraget. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2008 Men 4 måneder er da hurtigt for at lære at læse og skrive..... Du er jo bare dum, så det har taget dig det meste af dit liv at nå så langt..... Møs møs, Buddhamus. Godt at se du her i sommervarmen bare sidder og venter på jeg poster et indlæg. Håber det levede op til dine forventninger. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2008 Det gjorde det i dén grad......:D Men nu sad jeg jo også og kiggede på at du ventede på et indlæg..... Det kan man nemlig se i statistikken på forum......;) Husk at man skal vælge sin kamp med omhu..........Møs møs' date=' Buddhamus. Godt at se du her i sommervarmen bare sidder og venter på jeg poster et indlæg. Håber det levede op til dine forventninger.[/quote'] Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2008 Det gjorde det i dén grad......:D Men nu sad jeg jo også og kiggede på at du ventede på et indlæg..... Det kan man nemlig se i statistikken på forum......;) Husk at man skal vælge sin kamp med omhu.......... Hvis man kun har en kamp hvordan kan man så vælge den med omhu? Du mente måske at man skal vælge sine kampE med omhu? Sidder nu aldrig og venter på svar på div fora - kører bare med en masse vinduer åbne (incl debatten her - lige nu er der 7 åbne) og fik en mail om du havde skrevet nogle søde ord til mig. Møs møs herfra Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
niw 10 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2008 Møs møs' date=' Buddhamus. Godt at se du her i sommervarmen bare sidder og venter på jeg poster et indlæg. Håber det levede op til dine forventninger.[/quote'] Kan i 2 homoer ikke tage og fortsætte denne samtale i jeres soveværelse? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2008 Jeg bryder mig ikke om at der lige pludselig står "øresundsbroen lukket" på forsiden af øresundsdebatten......... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2008 Jeg kan heller ikke lide det. Jeg syntes heller ikke det var så morsomt, man når at blive negativ før man læser at det bare er en gammel diskution. Jeg bryder mig ikke om at der lige pludselig står "øresundsbroen lukket" på forsiden af øresundsdebatten......... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret July 24, 2008 Styr dit sprog Det sprog behøver vi ikke her. Der må da findes et forum for teenagere hvor du kan skrive sådan. Kan i 2 homoer ikke tage og fortsætte denne samtale i jeres soveværelse? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites