Jump to content
Kraemmer

Renseri og skomager i Malmø

Recommended Posts

Hej, Kan I anbefale et godt renseri og skomager i Malmø? Lars
Hej Lars, Jeg har prøvet en skomager overfor Burger King i Jægersro centret, han er god. Tager kun kontanter. Den anden vej om det center har jeg set et renseri ved Flügger og Jysk, har ikke prøvet det endnu, men det kan dårligt blive værre en et vi brugte i Valby sidst. Skriv gerne din erfaring hvis du prøver. God fornøjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Advarsel - renseri Jægersro Jeg vil lige advare mod et renseri der ligger ved Jägersro Center (ved McDonalds). Efter at have anvendt det renseri regelmæssig i 2 år, leverede jeg ind en habit af mærket Hugo Boss. Den blev skadet (4 cm lang ved knæ), men renseriet nægtet for at de havde forårsaget den skade. Har I nogen gang forsøgt at diskutere erstatning med en øst-europeisk "forretningsmand"? Vel - jeg gik fra butikken uden penger men med trusler om at jeg ville få besøg af hans venner om jeg kom tilbage og fortalte flere kunder om behandlingen jeg havde fået (jeg fortalte nemlig min historie til alle andre kunder i renseriet .. :) Jeg kontaktet Malmö kommune, og det viser sig at det renseri hadde mange klager på seg fra tidligere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites