bal 0 Anmeld indhold Skrevet March 25, 2007 Hej, Jeg skal lige høre, hvad man gør i denne situation... Jeg har solgt min svenske bil til et dansk par, som flytter til Sverige på lørdag. De har ikke fået deres svenske personnummer endnu... De vil gerne overtage bilen senest på næste mandag, og derfor er mine spørgsmål som følgende... 1) Kan de ikke få den 2. del af registreringsbeviset, og så selv udfylde den, når de har det svenske personnr? 2) eller er der noget andet, som man skal gøre? 3) Vi skal afmelde vores vegskat - hvor kan de nye købe få denne midlertidige merkat til nummerpladen, så de kan kører lovligt på de svenske veje? Venlig hilsen Brian Ambrosius - på vej til Adelaide Australien... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret March 25, 2007 1) Kan de ikke få den 2. del af registreringsbeviset, og så selv udfylde den, når de har det svenske personnr? 2) eller er der noget andet, som man skal gøre? Du afmelder blot bilen, hvis ikke de har orden på deres forhold. I princippet er det jo ikke dit problem... 3) Vi skal afmelde vores vegskat - hvor kan de nye købe få denne midlertidige merkat til nummerpladen, så de kan kører lovligt på de svenske veje? Det kører de vel på vanlig vis - altså tegner en forsikring og melder bilen til via Vägvärkets web... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2007 følg Mogens råd, de er rigtige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites