Khil 10 Anmeld indhold Skrevet March 25, 2007 Hej, Købte et rabatkort til 200 SEK forleden, men finder det noget indviklet at bruge. Jeg rejser som regel med min kone, så jeg køber altid et duo-familie-billet. Men i stedet for 16.80 kr, står der altid 21 kr på billetten. Hvor bliver min rabat af? Spørger lidt dumt, men hvordan gør man rent praktisk når man skal købe billet i bussen? Sætter man kortet ind i tælleren før eller efter man beder om billet? Nogle chauførrer udleverer slet ikke billet fordi kortet fungerer som billet, men hvad nu hvis man skal skifte bus? Håber nogen kan hjælpe. Er lidt forvirret og buschaufførerne er ikke særlige venlige til at forklare mig dette. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2007 kort fungerer som billet og skifter du bus indenfor en time körer du blot kortet igen - der bliver ikke trukket. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Annika 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2007 Du skal fortælle chaufføren hvilken billet du vil have inden du kommer kortet i maskinen. Og skal du bruge en kvittering beder du bare om det, fx hvis du skal fortsætte din rejse med toget. Venligst Annika Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites